sydän hyppää kurkkuun

tänään leikkasin mun kynnet !! mul ei ikinä oo ollu mikää muu kynsi pitkä ku peukunkynsi. Osaks se johtuu siitä et mun kynnet on yleensä iha paskat semmoset lörtöt ja lohkeilee 24/7. Osaks taas sen takii et oon soittanu skittaa ny kolme vuotta ja sitä ei voi soittaa pitkil kynsil. No ny kesälomal mul kuitenki oli jotenki ihan inspiraatio loppu koko kitaran soitosta ku kitaratunnitki loppu keväällä, joten päätin sitte alkaa kasvattaa kynsiiii. Tuliha niistä yllättävän pitkät vaikka viikottain napsasinki vähä pois. Mut nyt parin viikon päästä skittatunnit alkaa taas ja oon iha innoissani ja paniikissa, koska en tosiaan oo treenannu näillä kynsillä ku kerran. Mutta tänää siis lähti kynnet ja nyt kerkeen täs treenaa vähäse ja tää teki kyl iha hyväää mun kitarainnostukselle olla vähä aikaa lomalla :--) pian käynnistyy siis neljäs vuosi kitaratuntejen kanssa. <3
Oli mulla tosiaanki muutaki asiaa ku kynnet - serious, puhuinks mä just kynsistä :D tunnen oloni liian tyttömäiseks XD tänään tuleee Vilma perheineen meille yöks, luvassa varmaan Pottereita - taas. Tänään oon poiminu viinimarjoja semmoset kuus tuntia. Saan kakskymppii siit, jee. Nyt katon sivusilmällä kalevan kisoja (joita oon muute ollu joskus kattomas !!!) ja ettin jotai paskaa Huuto.netistä, sekä kalastelen jotain halpis objektiiviä, any tips ? jjoooooooooo moro.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger