i will always love you - chuck bass

1. Kerro henkilö linkin kera blogissasi, joka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2. Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3. Lahjoita tämä sama award 5 parhaalle blogille/bloggaajalle.

RIGE haasto mut, joten tässä ois :-----)

Fakta 01
mä haluisin niin olla poika.
En kuitenkaa oo mikää transu, joka leikkaa yhtäkkii lyhyet hiukset ja ostaa vaan poikien vaatteita. Mut oon koko ikäni kyl käyttäny poikien vaatteita, ja puolet mun vaatekaapista perustuuku poikien/miesten huppareille ja t-paidoille. Muttasiisjoo oon tuntenu aina tietyllä tavalla et puolet musta on poikaa. Just yks päivä pojat sanoki ku tapeltii siin yhen Jonin kans sillee leikillä, et toi Sanni on tommone vitu jätkä. Ja onha tota ny kuultu kauanki, varsinki just silloo ku tapellaa poikien kans. Poikana ois niin siistiä olla, jotenki tuntuu et sillon ois helpompaaki, mut ihmisiähä neki on eikä mitää robotteja :D mut kyl mä tykkään olla tyttö. Tavallaan, ainaki semmone vähä jätkämäine.

Fakta 02
mä oon tunnustanu vaan kerran et oon ollu ihastunu.
Siis tunnustanu kellekkään, koskaan, kaverillekkaan, en siis ihastuksen kohteelleellekaan ikinä. Koska en oikeesti vittu vaan pysty siihen.

Fakta 03
mä rakastan kahvia
oon juonu ekan kerran Frezza mokkaa muistaakseni joskus ennen kouluikää, ja musta tuntuu että kovinkaa moni ei ollu sillo ees kuullu kyseisestä herqusta ! Rakastuin sillon ja join joskus normikahviaki. En juo kahvia päivittäin, mutta monta kertaa viikos. Tykkään normista kahvista, mut en aina jaksa juua sitä koska se on niin kuumaa ja tulee tyylii hiki jos on valmiiks jo lämmin. Mut Frezza on mun lempijuoma, ja nyt nää Starbucksit on vieny mun sydämen ♥

Fakta 04
oon ihan rakastunu teinidraamoihin.. <3
varsinki Gossip Girlii, O.C:hen, Vampyyri päiväkirjoihin...

Fakta 05
en mä mielestäni oo nipo
vaikka ihmiset nii sanooki joka helvetin päivä. Tänään viimmeks multa kysyttii, että teenkö jotai muuta vapaa-ajallani ku luen koulukirjoja. Mun vastaus oli suora: en vitus. Teen läksyt aina kymmeneltä illalla kauheessa kiireessä (eikai äitee lue mun blogia...) En oo ikinä lukenu lukuläksyä enkä muutenkaa harjottele kotona mitää, en lue pistokokeisiin  tai muihinkaa testeihin. Ne vaan jää kerralla mieleen. Myönnetään et luen aina kokeisiin kuitenki iha keskittymällä ja muutamaa päivää ennemmin enkä viimesenä iltana, mut ei se tee musta nipoo... vai tekeekö nipon/hiken keskiarvo, joka mulla on kuitenki se 9,5....... ja en haluais sitä sanoo koska taas tulee nipoilut niskaa. Miettikää ny et monilla on kuitenki 9,9 keskiarvojaki.. ?

Fakta 06
mä haaveilen aina et kaikki menis niinku elokuvis
Ja teen tätä ihan liikaa. Mietin aina et kyllä munki kohalle osuu onni niinku jollaki elokuvahahmolla, joku tulee ja rakastuu suhun. Mut musta on pikkuhiljaa alkanu tuntuu et mun pitäis tehä itekki jotai mun elämän eteen eikä antaa sen vaa tulla, koska en haluu joku päivä vaa herätä ja huomata et tää onki kohta ohi ja enpäs ookkaa tehny mitää.

Fakta 07
värjäsin eilen hiukset =)
tässäpä kuvia.

DSC_0827
DSC_0823-horz
DSC_0813
DSC_0803-horz

 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger