tää vois olla vaik 160-lukijan kunniaks !

ei mitään ihmeellistä, tämmöne vähä erilainen entry vaan :---) ja thnx 162 ! <3

12.40 (kellonaika) Aamulla vein vääntyneen superman -sateenvarjoni iskälle pajaan, jotta se vois vääntää sen jollai työkaluilla taas suoraks. Mut se väänsi sen vaa käsillä vaik se oli iha vinttura. Onha se isseeki aikamoine supermies. Sen jälkeen tulin sisälle, ja en tiiä johtuko se siitä etten ollu tällä viikolla siivonnu meijän taloo (minkä teen muuten joka viikko yleensä, enkä tod vapaaehtosesti) vai mistä, mutta mun teki mieli siivota mun huone. Voitteko uskoo? Mä vihaan siivoomista, mut kai ku sitä on tottunu tekee joka viikko nii se tulee tavaks. No tuli kauhee inspiraatio sitte myös järjestää mun huone uudelleen. Vaikka vuos sitte syyslomalla ostin uudet huonekalut ja remppasin sen huoneen uuteen uskoon niin nyt teki vaan mieli järjestää se erilaiseks. Ja pitkästä aikaa moneen vuotee mulla on siihen mahollisuuski, koska nyt mulla on ekan kerran tavallaan oma huone, koska nyt tossa on toi väliseinä vaikka samas huonees oonki Emmin kans. Tiiän että huonepostaus on tullu täs viime aikoina (tässäpä se), mut nyt tulee sitte erilainen :-)) en oo tosiaan vielä alottanu muutaku siivoillu siel huonees, joten katotaas mitä saan aikaseks :--)
DSC_0566

12.50 tunnen oloni paljo itsenäisemmäks nykyään, koska toin mun lompakotki omaan huoneeseen, aina ennen ne oli tuol samas mis muiden siskojen alakerrassa. Hihi. Tästähä tulee kiva postaus ! Vähä niinku päivä kuvina,- vaikka ei läheskää -, koska täs menee koko päivä ja kirjottelen tätä postaustaki aina täs välillä vaan enkä yhteen putkeen kokonaan. Toivottavasti tykkäätte koska tähän menee aikaaa !!
DSC_0597

13.05 Kuunnellaan Ronan Perkea.. <3


17.24 Nyt on sängyn ja hyllyn paikkaki vaihdettu. Käytiin myös kastelemassa Hello Kitty ''taikapyyhe''. Emmiki siivos huoneensa ja nyt Reetta kuvailee nalleja. Ronan parke laulaa taustalla ja mä haluun siivoomaan tota huonetta ! Siivoillessa huomas että tarttisin jotai uusia juttuja mm. korutelineen orsomething. Suunniteltiin et syödään tortilloja illalla ja värjätään mun hiukset jeee ! Hitto mä oon värjänny toukokuun lopussa viimmeks hiukset, ei mul kyl kauheesti oo toi juurikasvu häirinny ennenko nytte, ja colormaskilla on kattokaas pärjänny ihan hyvin. Noniin mutta nyt meen siivoileee ku noi kaks alkaa kuvaa jotai läppä videoo, see ya.
DSC_0600

02.47 Mun siivois urakka jäi julisteita vaille kesken.. enkä kerenny värjää hiussujakaa ! Enkä syömää tortilloja, hauskaa kuitenki oli. Nyt viel gossip girliä ja sit nukkuu, yöt ! <3
DSC_0615
DSC_0650

4.26 katoin kaks vikaa jaksoo neljännelt tuottarilta gg:tä. Voi herranjumala mikä loppu !? BLAIR MENOS NAIMISII eikä ees Chuckin kans, voi vittu, kyl ne jotenki päätyy viel yhteen. Vittu koska vitos tuottari tulee ? Itkin muute koko vikan jakson, hmh. Mmmm, batterya
DSC_0659

15.48 Nyt vielä viimmesiä järjestelyjä huoneeseen. Iskän pitäis tulla ruuvaamaan toi yks naulakkoki seinää jote menee hetki ennenku saan ton huoneen ihan täydelliseks. Kauhee julistekriisiki iski ! Mulla on sikana hienoi julisteita, oon niiden kohalla himohamstraaja, mutta ku nyt ei tekis mieli laittaa julisteita, mutta ilman niitä mun huone ei oo mun näkönen... Enköhän mää jotai keksi. Btw, tänä iltana pitäis sitte värjätä hiukset, ihanaa <3 aijon myös paistaa vohveleita ja lukee samalla Gossip Girlin tokaa kirjaa........... aattelin et vois kattoo koneelta koko illan jotai elokuvia, mut - sori tää gossip girl sitä ja tätä mut joku gg kausi menos :D - aattelin et alanpa kattoo gg:tä alusta, eli eka tuottari here i come.
DSC_0675
DSC_0689
DSC_0695
DSC_0703
DSC_0707
DSC_0718
DSC_0722
DSC_0725
DSC_0726
DSC_0731
DSC_0737
DSC_0746
DSC_0740
DSC_0743

19.58 nyt on huone valmis (sitä naulakkoo ei vielkää oo!!) ja oon kerenny paistelee vohvelejaki jo tunnin, nomnom. Hiusten värjäys taas siirty perkeleesss. Nyt syömää jos jaksais ja vois muokkailla ne kuvatki tähän yyber postaukseen.
DSC_0759
DSC_0784
DSC_0787

21.01 Voi kun muksa viikonloppu !! oon laihtunukki 3 kiloo ku on ollu nii paljo tekemistä, jee. Huomenna kouluun, itseasiassa odotan jo. Nighty nights <3 you know you love me, xoxo, tannye
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger