laying in the ocean singing your song

DSC_0721
DSC_0756
DSC_0701
DSC_0730
DSC_0725
DSC_0771
DSC_0858
SDC13099
DSC_0618
DSC_0749
DSC_0628
DSC_0867
DSC_0842
DSC_0620
DSC_0814
DSC_0834
DSC_0630
SDC13108
DSC_0872
DSC_0793
SDC13098
DSC_0625

tässä mun skootteri jonka issee osti mulle joskus muutama kuukaus sitte mutten oo kuvaa muistanu laittaa tänne :D aika vähä ajettu ja kaikkee ja näyttääki ihan uudelta lukuunottamatta vähä kuluneita renkaita. Alunperi en tykänny ajatuksesta skootteri, mut ku issee ton raahas meille nii oon alkanu pikkuhiljaa tykkäämää tost enemmä ja enemmä ! Söpö tapaus. Emt kyl sit mikä ois pitäny hankkii jossei skoba ? Mul manki on jo omasta takaa, mut en sillä ala kyl minnekkää kulkemaa. Enkä varsinkaa mopoautoo haluis. Hyi.
   oon kirjottanu tän postauksen jo sunnuntaina mutten oo julkassu. Sunnuntaina serkut oli meil kyläs ja nää kuvat on sit niinku sunnuntailta. Maanantai oli muksa päivä ja kaikki draama kaveripiiristäki tuntu olevan kuosis :D mitä ny pikkujuttuja, mut hyviä vaan ! Tänään oli ehkä oudoin päivä pitkii aikoihi, ja hassu. Pojat heitteli koko matikan tunnin mua ja Kukkee paidan alle kaikel ja ku testas kotona ottaa paidan pois nii tuli kauhee määrä terottimen ja kumin moskaa lattialle -.- kiitos pojat <3 Kävin lisäks ostamas jotain mitä en ois ikinä uskonu ostavani (ei kyl ittelle) tän ikäsenä - se jääköön mysteeriks, mut ei kuitenkaa niitä kortsuja ehei. Alotin muute pihalla lenkkeilyn taas tältä vuodelta, hieman aikasemmin ku yleensä, mut nastat lenkkareihin ja juoksentelemaan ! Oon btw nytki menos, byee !!
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger