feet in the water

DSC_0128DSC_0019DSC_0137DSC_0173DSC_0091DSC_0046-horz DSC_0161DSC_0017DSC_0067DSC_0033DSC_0058 000DSC_0126DSC_0130DSC_0010DSC_0077DSC_0170

Tässäpä taas palailen paremmin mielen bloggaamaan. Oon yrittäny tässä henkisesti relata ja miettiä itteeni ja tätä blogia. Täähän on kuitenki vaan blogi. Ei sen vakavampi juttu, eiks je. Kuvailu fiiliksetki on ihan katossa, koska tilasin tossa vissiin toissapäivänä toisen akun ja akkukahvan. Akku tuli tänään jo postissa ja akkukahvanki pitäis tulla tässä piakkoin, can't wait !! Mua on tänään piristäny myös teidän lukijoiden määrän kasvu. Tervetuloa uudet ihanat lukijat ! Ja kommentit edellisessä postauksessaki oli tosi piristäviä ja ihania. Ja kiitti hei myös Lillille, joka tuli koulussa mulle sanomaan, että mulla on ihania kuvia täälä mun blogissa ! Tais mennä kiitospuheeks tää postaus... Asiasta lehmän perseeseen, alettiin tekeen äikässä jotain äikän lopputyötä, eli jotain tooosi laajaa esitelmää jostai kirjailijasta. En tiiä ainootakaa suomalaista kirjailijaa, tai en oo ainakaa lukenu kenenkää kirjaa. Joten ei vois vähempää kiinnostaa. Ihaninta on viettää iltaa jättäen saksan läksyt lojumaan pöydälle turhautuneena, kattoa pari jaksoo Serranon perhettä ja käpertyä sänkyyn lukemaan ihanaa Hiljaisuus-kirjaa, jonka vihdoin sain kätösiini <3
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger