ötököitäää

DSC_0140DSC_0148DSC_0126

oon ollu koneella monta tuntia ja säätäny tän blogin kans. Oon unohtanu käydä suihkussa ja ylipäänsä tehä mitää muutaku tähän sänkyyn ja koneeseen liittyvää. Luojan kiitos kävin tänään salilla. Anyway, tää ulkoasu ny vaihtu TAAS (viel vähä keske). Ja poistelin vähän vanhoja postauksia. Harkittin vakavasti jo kaikkien postausten poistoo, mut en sitte viittiny. Mulla on vaan ihan hervottoman kauheet täydellisyys kriteerit tälle blogille ja en vaan osaa elää asian kanssa. En oo koskaan tyytyväinen. Rakastan väkertää tän blogin kanssa, mutta samalla haluisin et tää ois mukavaa ja rentoo, eikä mun tarvin koko aja huolehtii tän perää ja tehä koko ajan kauheeta pilkun viilausta sinne sun tänne. Mä yritän parantaa. Yritän kuvata paremmin, ettei mun tarvis poistaa postauksia paskojen kuvien takia. Mutta mulla on myös monta lukijaa, ja te ootte ainoo syy miks vaivaudun tekee kaiken tän mun blogin eteen ! Haluisinki kuulla teiltä nyt, et miks seuraatte mun blogia ? Mikä tässä on hyvää ja onks jotai parannettavaa ? Mä oikeesti tarviin just nyt palautetta koska tää on vaa nii vaikeeta. En oo lopettamas, koska rakastan tätä touhuu. Mut haluun et tää blogi on hyvä.
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger