lalala

Vaihteeks jotain muuta ku Lontoota ! Mutta älkää huoliko, lisää on tulossa kunhan jaksan väsäillä. Tässä maailmankaikkeuden sekavin postaus kera sekavien kuvien. Tänään oli tosiaa koulukuvaus ja semmosille perusmeiningeillä mentii. Ruokalassa surffailin vähä puhelimella ja huomasin ilokseni, että Sita oli valinnut mut linkitä blogisi suosikkeihinsa, iso kiitos siitä ! Uusille lukijoille moikat ! Koulun jälkee hyppäsin kummitätin kyytii ja mentii Keskiselle. Kävin Nahkapaikasta ettii käyttöö mun lahjakortille, jonka sain palkan lisäks kiitokseks kesätöistä. Valikoima sisälsi kuitenki vaa talvikenkiä, jokka mulla on jo, sekä parit perus conssut (siis miesten puolelta semmosia mua kiinnostavia kenkiä, terkuin jalka kokoo 43.) En sitte ostanu mitää, vaan aattelin säästää sitte ku tulee kevätmallistoo kauppoihi, nii josko ois sit jottai vanssin kivoi tai näi. Keskisen puolelta ostelin vähä leffoja, mm. taru sormusten herrasta trilogian vihdoin dvd:lle, koska tähä mennessä ne on ollu mulla vaa VHS:ssällä monta vuotta. Kävin siinä sitte haukkasemas ÄLYTTÖMÄN hyvän bagelin ja äippä osti tuoretta valkosipulipatonkia ja daim cappucinoo mulle, omnomn. Tänään vietin urheilun osalta lepopäivää, koska täl viikol salillaki on käyty jo kolme kertaa ja pari kertaa lenkkeiltykki ja jumppailtu yms. Tuntuu nii hyvälle ku on pitäny oikee treeniviikosta kiinni, toivottavasti näi jatkuu ! Eimuttajoo, nyt kuvien parii ja mä jatkan hyvän musan kanssa tätä kahvin virkistämää yötä.

webcam-toy-photo8 DSC_0880 – Kopio webcam-toy-photo14 webcam-toy-photo3 DSC_0995 DSC_0854 webcam-toy-photo7DSC_0991webcam-toy-photo2webcam-toy-photo17DSC_1000 DSC_0812 – Kopio webcam-toy-photo4webcam-toy-photo11
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger