pimee video jonka laatu kannattaa vaihtaa hoodeeks tack

DSC_0394DSC_0343DSC_0356 DSC_0362 DSC_0340DSC_0460 DSC_0397

En tiiä muistaaks kukaa ku tilasin tossa joskus huhtikuussa kaikki kolme Nälkäpeliä, joista ilmaantu siis loppujen lopuks vaan yks kappale mulle ittelle. Siitä oon maininnu tässä postauksessa. Oon niitä kirjoja tässä ny venaillu muutaman kuukauden ja oon oikeestaa aikoja sitte luovuttanu niiden suhteen. Kirjaston yksilöillä on menty Nälkäpelistä ja Matkijanärhestä, koska Vihan liekit on tosiaan se kipale joka mulle ajautu. Tänään äiti laitto viestin mulle kouluun, että se oli löytäny parillakympillä kaupasta tämmösen paksukaisen, joka sisältää siis koko Nälkäpeli trilogian yksissä kansissa ! Aiemmin tilatut kirjat tulee jos on tullakseen, mutta mä pärjään vallan mainiosti tällä läskillä kirjalla, jonka äiti mulle kiltisti osti. Syvät vihat sitä sivustoa kohtaan, josta nää kirjat alunperin tilasin. En tilaa toiste. Onhan se aika häpeä olla omistamatta yhtä lempikirjasarjoistaan :---( kärsimyksissä on siis vietetty viime kuukaudet. Nyt tekis mieli lukee tota, (just eilen kävin viimmeks lainaamassa Matkijanärhen, jota en onneks kerenny alottaa vielä) mutta sen verran monesti oon jo kirjat lukenu, että enköhä mä hetken pärjää ku täs ny ois vähä kaikkee muutaki. ps. sinuna klikkaisin tästä :)

DSC_0454DSC_0449
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger