ruokaaa !

DSC_0008DSC_0139-tile
DSC_0057DSC_0025

Heipsan ! Tulinki heti näin postailemaan vähä erityyppistä juttua mitä ennen. Alkuviikosta on tuntunu hirveen läskiltä olo. Ja tiedän etten oo mikään kolmen tonnin norsu, mutta siis u know. Ne päivät ku ei vaan tunne mahtuvansa mihinkään housuihin. Johtu luultavasti siitä, että yritin säästellä mun lihaksia keskiviikon kuntotestiin. Kuntotesti meni vähä perseelleen. Meillä oli vaan juoksu ja vatsat ja keväällä on sitte enemmä. En oo istumaannousuja treenannu pitkää aikaa, ainoostaa syviä- ja vinojavatsiksii ja en tiiä onks niistä istumaannousuun mitää hyötyy ku työ on oikeestaa vaa reisillä. Anyway, meil oli siis piip-testit ja sain vatsiksista numeroks 8. Mul ei ollu seuraavana päivänä ees vatsalihakset kipeenä ton jäljiltä, joten en vissii ees oikee pannu parastani. Juoksusta sain 9,5, johon oon kyllä aika tyytyväine.
  DSC_0040DSC_0054-tile
DSC_0087DSC_0016

Keskiviikkona meninki koulun jälkee kolmen aikoihi salille ja olin sielä sen kolme tuntia. Että ku oli jees olla niin kaua ja tein sitte vähä rennommin etten iha rääkkireeniä vetäny, että jakso vähä kauemmi. Kävin kuitenki juoksees juoksumatolla sen 2km, että sai vähä hikoiltua alkuu. En ollukkaa tänä vuonna ennemmi edes käyny juoksumatolla ku pihalla on ollu iha tarpeeks hyvät juoksukelit (lauantaina 7km juoksulenkin vetäsin btw !!). Tuntu kyl nii mahtavalta treenin jälkee ja sen jälkeen kelpas kyllä mussuttaa yks browniesin makunen nutrilett.

DSC_0036
DSC_0034DSC_0029

Torstaina menin pariks tunniks salille. Siel sattu yks hauska ja kiva juttu, joka sai mut tuntee itteni vihdoin ihan jees kuntoseks: ku menin sinne salille, nii siel oli vaa kolme semmosta perus 45vee podari miestä. Semmosii ei iha missää sikspäkki kuosis, mut kuitenki tosi semmosii leveehartiasii habaveikkoja. Ne siinä jotai jubaili ja sit alko olee kisaa lankkuasennosta (< click, josset tiijä). No ne oli sit loppujen lopuks jokanen about sen minuutin. Sit yks niistä katto mua ja sano et tytönki pitää koittaa. No olin siinä sillee apua, vähänkö noloo ku en jaksa kuitenkaa puoltakaa minuuttia. Menin kuitenki kokeilee, ja ne miehet sit kannusti siinä jo ku olin ollu 15 sekuntii. Koska lankkuha on hirveen raskas, niin ei siinä ihan kauheita aikoja olla (vaikka kyllähä jotkut vetää 4min.... sitä tavotellessa) Anyway, ku lähestyin minuuttia niin ne miehet oli iha silmät pyöreenä sillee et ''tyttöhä vetää enemmä ku me!'' ja sit mä sinnittelin ja sinnittelin ja halusin näyttää et kyllä tälläsesta 15 vee tytöstäki on johonki. Yks niistä heitti 1,5min kohalla, että jos jaksat vielä 30 sekunttia nii mä ostan sukkapuikot ja siirryn kutomapiiriin. No mun oli pakko sitte vetästä se kaks minuuttia ja voi että ku alko vapisee ! En oo ikinä ennen ees yrittäny yli minuuttia. No lopulta mä olin sitte sen kaks minuuttia ja kyllä oli kiva kuulla kunnon ylistykset niiltä miehiltä ! Sil hetkel olin kyl iha pirun ylpee ittestäni ja ne sanoki mulle et sietää olla tyytyväine ku on treenannu noin paljo. Sanoin niille sitte et oon käyny aktiivisesti kuntosalilla vasta reilu puol vuotta ja siinä välis oli viel kesäloma, ja niide suut loksahti viel enemmä auki. Apua, tuntu oikeesti tosi hienolta ! Vaikka en mä kyl siltä varmaa näytä, nii kai sitä lihasta jonnekki kohtaa on kertyny. Torstai-illalla oli myös viimenen kuntojumppa vuodelle 2012, ku vetäjä jäi äitiyslomalle :( apua, pitää keksiä joku uus juttu mitä teen et tulee tarpeeks liikuttua viikossa.

DSC_0033DSC_0020-tileDSC_0065DSC_0031

Kuvissa vähä välipalaa ja iltapalaa. Pahottelen muute noiden myslikuvien rakeisuutta ku ISO oli aika isolla ku oli niin hemmetin pimeetä ja kaikkee, mut nuopa oli vaa tollasia kokeiluja. Pitäis kokeilla varmaa joskus iha ikkunan äärellä päivällä... Mun lempparileipinä toimii tällä hetkellä molemmat maut Reissumies-leivistä. Päälle laitan oikeestaa aina raejuustoo, jotain leikkelettä, salaattia, tomaattia ja margariinia. Maitoa tietysti leipien kanssa. Iltapalana ja aamupalana syön nykyään melkeen aina mysliä. Ei mitää sokeroitua vaan semmosta perusmysliä. Sen kanssa luonnonjogurttia, jotain marja/hedelmä-keittoa ja lisäks maun mukaan leseitä tai kuivattua mustikkaa semmosena 'jauheena'. Kuntosalin jälkeen tykkään käydä ostamassa tommosen Profeel jutskan. En tiiä onko se ny mitenkää kauheen erikoinen, mutta saanpahan proteiinia ja pirun hyvältä maistuu varsinki kahvin ja suklaan makuset. Ja kuntosalia ennen syön pilttiä, koska se on hyvää, terveellistä ja se säilyy mun koululokerossa koulupäivän ajan. Pitäis ehkä syödä jotai enemmän, mutta ku ei kerkee kotia välissä...

Mutjoo, en tiiä oliko tää ny kauheen sekava postaus ! Kello on pian yks ja huomenna tänään ois koulupäivä ja koekki viel aamusta. Lähiaikoina voisin kirjotella ihan semmosen jonku valaisevan jutun mun urheilutaustoista ja kehityksestä ja tämmösestä et kaikki tajuaa vähä missä mennään. Ei muutaku yötä, meikäpoika menee pakkaamaan salikamat huomiselle (tälle päivälle) !
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger