tearstream down your face

DSC_0281DSC_0022-tileDSC_0327DSC_0234 DSC_0179-tileDSC_0196DSC_0254 DSC_0138-tileDSC_0267DSC_0232 aDSC_0170-horzDSC_0114DSC_0255 DSC_0028-tileDSC_0199

Heipsulivei ihmiset ! Pakko heti sanoo näin alkuun, että tykkään näistä kuvista vaikka itte sanonki ! Nää kuvat on otettu ihan meijän talon läheltä ja on jotenki tosi masentavaa, mut samalla kuvailujen kannalta iha jees ku on tommonen mettä/pelto juttu tossa iha pihassa. Oikeestaan meidän talo on rakennettu alunperin keskelle mettää ja parit pellot vaa raivattu viereen. How lovely. Anygays, (LUE:) mä oon funtsinu tässä vähä juttuja: oisko teistä kivaa vai tylsä juttu, jos alkaisin kirjotella tänne enemmän sillee lifestyle puoltaki. Eli mun tapauksessa jotain liikuntajuttuja tai semmosia ! Musta tuntuu nimittäi et jos vaikka kerran kuukaudessa tai ehkä joskus useemminki kertoilisin täällä esim. mun liikuntapäiväkirjoja tai tuloksia tai ylipäätää fiiliksiä treenejen yms. suhteen, niin pystyisin pitää motivaatioo korkeella ja tällee ! En tiiä, oisko se teistä iha paha juttu ? En tosiaankaa oo kyllä mikää urheilun ammattilainen ja tässä on tullu nyt varsinaisesti kunnolla urheiltuu vasta vähä vajaa vuosi, alkumetreillä siis mennään. Enkä harrasta myöskään mitään muotijumppia (jos näin nyt vois sanoo..) kuten zumba, body pump, body combat ymsyms. Mä oikeestaan vaan käyn kahesta neljään kertaan salilla viikossa, käyn naisten perusjumpassa, lenkkeilen ja joskus käyn uimassa. Ja koska tää mun blogi ei varsinaisesti kuulu tällä hetkellä mihinkään kategoriaan, ois kiva saada tänne vähä enemmänki juttua. Ei tää varsinaisesti oo mikää valokuvausblogi, eikä tosiaankaa mikää muoti/vaate blogi ku en semmosesta mitää tiiä, eikä tästä ainakaa mitää laihdutusblogia oo tulossa, koska en tiiä saanko varsinaisesti mitään koskaan aikaan, heh :---). Oisko siis jees jos tää blogi sisältäis tästäedes mun kuvailuja ihan vaan kuvaamisen ilosta + vähän enemmän ku ennen, lörinää ja kuvia liikunnasta ja vähä muistaki jutuista mun elämässä monipuolisemmin.
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger