i'm coming for ya i'm coming for ya

DSC_0459DSC_0514-tile DSC_0433 DSC_0530-tileDSC_0448 DSC_0425-tileDSC_0330DSC_0462 DSC_0702-tileDSC_0390 DSC_0548-tile DSC_0586 DSC_0491-tileDSC_0424

Tänään oon miettiny ihan hirveesti juttuja. Enimmäkseen koulujuttuja ja tulevaisuutta. Muhun nimittäin iski tänään pienimuotonen paniikki mun kirjailijakansion suhteen. Perjantaina ois palautus, ja mä oon vaan lukenu kirjan, tehny arvostelun siitä ja oman kirjotelman kirjan kirjotustyylillä. Vielä ois jäljellä Sofi Oksasen elämän ja kirjallisen tuotannon esittely, oman työn arvostelu, lähdeluettelo, työpäiväkirja, kansilehti ynnä muut huolittelut, kuten sivunumerot. Jumalauta oikeesti, äikän opettajalla on musta varmaa järjettömän korkeet odotukset ku mitä ny äikkä ysi ja Puhdistus ei aiheenakaa oo mikää maailman lällyin. Mun panostus on ollu ehkä 2% ja en mä tiedä. En oo vaa saanu aikaseks tehtyä yhtään mitään. Kuviksen opeltaki tuli tänää kivaa settiä mun suuntaan: heitän kuulemma mun _aivan loistavat taiteelliset lahjat hukkaan ku en luota itteeni enkä yritä parastani. Rupesin tänää sitte vähä miettii, että oonko lyömässä oikeesti koulun ihan läskiks. Mulla on menny aina ihan kevyesti yli ysin keskiarvolla ja oon aina luottanu siihen et kyl tää kunnialla vedetään läpi. Muttaku ne opettajat jaksaa toitottaa, kuinka mä pystyisin niin paljo parempaanki jos esim. tekisin läksyt, en myöhästelis niin paljo, muistaisin joskus jättää sen puhelimen rauhaan tunnilla... Mut onko mun pakko oikeesti saada päättötodistukseen keskiarvoks joku 9.9 ? Mä pärjään ihan hyvin näin ja on kiva että mulla on vähä muutaki elämää ku koulu. Ja oon niin kiitollinen, että mulla menee niin hyvin koulussa ku mulla nyt menee. Sain nimittäin ihmisbioliogian kokeesta 9½ ja luin koealueen 2 kertaa edellisenä iltana. Mut ku rupeen miettii tulevaisuutta vähä pidemmälle, niin oisko nyt hyvä hetki ryhdistäytyy lukioo varten ? Pystyisinkö siihen ? Koska kun oikeesti aattelee, että jos nyt saisin ylihyvän opiskelurytmin ja motivaation, niin lukioki vois mennä sillee vähän iisimmin. Ja nyt ku rupesin puhumaan hommien laiminlyönnistä, muistin että mulla on huomenna kitara tunti ja en oo harjotellu läksyä kertaakaa. Ja se on ihan saatanan vaikia ! I shot the sheriff tabeista + barrena. Huhhuh. Innostuinpa taas kirjottamaan. Kuvat otettiin eilen siskon kans meijän rannassa.
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger