haastetta !

DSC_0264PA286563DSC_0249PA286570 PA286556DSC_0254PA286545PA286565 PA286542DSC_0258DSC_0238PA286567 DSC_0263

kiitos Elisalle ja Iirolle ! Jotain mun pitäis kai haastaa ja vastata yhteentoista kysymykseen (Iiron kysymysten lisäks kerron 11 asiaa ittestäni !) mut joo, oon tehny näitä joskus ennenki, joten en jaksa haastaa ketään, enkä keksiä kysymyksiä (-; enivei,

naiset ensin:
1. Mikä on sinun lempivuodenaika ja miksi? Kevät, koska sillon on mun synttärit, sekä usein myös tosi lämmin, muttei kuitenkaan liian kuuma, mistä en taas tykkää ollenkaa ! Syksystä tykkään kans siks, että sillon on ihanat värit, sateisissa päivissä on myös oma ihana tunnelmansa ja sää on taas sopivan lämmin !
2. Ketkä ovat elämäsi viisi tärkeintä ihmistä? Äitee, issee, molemmat pikkusiskot ja Harry Potter (haha.) Tämmöseen on tosi vaikee keksiä, koska haluisin vaan sanoo koko lähi suvun, josta joka ikinen on mulle ihan mielettömän tärkee.
3. Jos sinun pitäisi muuttaa YKSI asia maailmassa mikä se olisi? Heittäisin kaiken homofobian roskii.
4. Mikä on suurin, ei-salainen toiveesi tällä hetkellä? Päästä mahollisimman paljo ulkomaille kuvailemaan. Ja sit et Lari ja Elias alkais jo niinku julkisesti olee. 
5. Kuka on mielestäsi turhin julkkis koskaan? Emt, niitä on niin paljon. Koko käsite julkkis on jotenki niin turha ja ihmiset voitais luokitella jotenki muuten ku julkkis ja tavis ! Joissaki ammateissa nyt on vähä julkisempi asema ku muissa ja tällee. Mut sanotaanko et BB -ihmiset on ainaki ihan kauheita huomiohuoria suurin osa.
6. Minne maahan haluaisit matkustaa tällä hetkellä? Saksaan.
7. Lempiruokasi? Tortillat ja kanasalaatti.
8. Minkä näistä kyvyistä haluisit eniten itsellesi ja miksi: näkymättömyys, ajatustenluku ja lentotaito? Lentotaito ois pikkusenko upee ! Ehkä se houkuttaa siks, että en voi esimerkiks missään nimessä ikinä oikeesti lentää, koska mulla on huono näkö. Ja se ei oo myöskään todennäkösin vastausvaihtoehto, kukapa ei haluis ajatuksii lukee ?
9. Ootko ystävänä sellanen minkä haluaisit omaksikin ystäväksi? Kyllä.
10. Kumpi olisi parempi, kaikkien muistojen menettäminen vai menettää kyky ottaa uusia muistoja? Eka.
11. Jos maailma tuhoutuisi huomenna, mitä tekisit viimeisenä päivänäsi? Kattoisin koko päivän Pottereita.

ja nää ois sit Iirolta:
1. Lempikuukausi? Toukokuu.
2. Minkä erikoiskyvyn haluaisit omistaa? (lentäminen, näkymättömyys jne) Tais tulla tossa Elisan kysymyksissä jo :)
3. Luetko kirjoja? Joo ja paljon ! Mutta oikeestaan vaan samoja sarjoja monta kertaa. Toki tässä on vuosien varrella kertyny niitä sarjoja, kun esimerkiks kutosella en ollu ikinä lukenu muutaku Harry Pottereita ja neki tosi monta kertaa. Sittemmi on tullu Percy Jacksonit, Twilight saga, Nälkäpeli -trilogia, Dan Brownin kirjat, Narnia, Langennut enkeli -sarja ja niin edelleen.
4. Minkä puhelimen omistat? Nokia e7
5. Koska meet yleensä nukkumaan? 23.00-00.00 arkisin ja sit viikonloppuna 00.00+ kaikki oikeestaan käy tai sit en nuku ollenkaa.
6. Keskiarvosi? Täl hetkel tais olla 9.4
7. Kahvi vai tee? Molemmat ! Riippuu ihan fiiliksestä. Juon kahvia monesti viikossa, mutta en onnekseni oo koskaa tullu riippuvaiseks siitä, joten pärjään ilmanki :-D
8. Onko parasta kaveria? Juu on (--:
9. Millaisista ihmisistä kiinnostut? No tottakai ensivaikutelma on tärkein, mutta oon huomannu vuosien varrella, että ei sais ulkonäön antaa luoda liian suuria ennakkoluuloja. Eniten mua kiinnostaa ihmisissä se, kuinka avoimia ja sosiaalisia ne on heti ensi näkemisestä lähtie.
10. Koneesi taustakuva? Tommonen Lari <3 Elias sekamelska... :D
11. Lempiblogisi? Picture Puttonen ! <3

+ ykstoista faktaa minusta (aattelin laittaa tähä vähä semmosia, mitä jotkut ei ehkä aavistais)
1. Rakastan kirjottamista. Kirjotan jatkuvasti jotain luonnoksia puhelimeen ja Wordiin. Enimmäkseen kirjotan fanfictionia, eli jotain tarinaa, joka pohjautuu esim. elokuvaan tai kirjasarjaan. Mun viimesimmässä ja vielä kesken olevassa fanfictionissa on about 20 sivua/1000 sanaa. Joskus kirjotan myös paperille, ja se on tosi mukavaa, mutta epäkäytännöllistä. En saa ficcejä melkeen koskaan valmiiks, vaan väännän niistä aina jotain normi kirjan nopeudella etenevää stooria. Runoja ja semmosia rustailen kans ja niitä on mm. meidän jääkaapin ovessa. Harva tietää, että kirjotan näin paljon, koska en oo ikinä antanu kenenkään lukee mun tekstejä, muutaku ihan muutamia joskus harvoin.
2. Oon ollu ylipainonen murrosikään asti ja alotin lenkkeilyn siinä murrosiän alussa, eli joskus vitosluokalla kai. En ollu koskaan ennen urheillu juurikaa vapaa-ajalla. Vielä kasiluokallaki mun pisin juoksulenkki oli ollu 3km, mut kasilla tsemppasin ja juoksin kerran 6km. Yleensä kuitenki aina jotai 2-3km. Nykyään jaksan juosta hyvänä päivänä yli 10km ja oon juossu n. 10km monia kertoja.
3. Kuuntelin joskus ainoastaan japanilaista rockia, ja sillon ja siinä ''kulttuurissa'', tykättiin paljo homoista ja kaikista laulajista ja bändin muista jäsenistä väännettiin aina jotai homo juttuja ja se oli vaan niin söpöö ja muistan ainaki itte et kattelin päivät pitkät jotain miku <3 bou juttuja yms vastaavaa juutupesta. Altogether, musta tuntuu että siitä lähtien oon tykänny homoista jotenki erikoisen paljo. Ei sillä, et sillä ois mitään helvetin merkitystä onko homo, hetero, bi tai joku sekasikiö, mut mulla on ollu aina kauhee tarve puolustaa homoja ja lesboja. Ja tosi monet ihmettelee sitä, mut en mä nää mitää syytä selitellä sitä. Esimerkiks presidentin vaalien aikaan mulla oli kauheet monen sadan kommentin keskustelut facessa, että miks homo ei vois johtaa Suomee. En missää nimessä sano, et tykkäisin jostai ihmisestä vaan koska se on homo, mutta yksinkertasesti se on useemmissa ihmisessä piirre, joka herättää mun huomion ja en voi ku tykätä ! Suurin osa mun lempibloggaajistaki on homoja. Lisäks oon maailmankaikkeuden isoin Lari <3 Elias fani, Kurt <3 Blainea unohtamatta ! 
4. Mun mielestä on mukava olla pelkästään aikusten seurassa, koska sillon tunnen itteni jotenki fiksuks ja keskustelut on useimmiten (mikäli ei olla alkoholin vaikutuksen alaisina) mielenkiintosia ja ihan asiaa, eikä mitään turhaa teinihölötystä. Ikästeni seurassa saan aina kuulla vittuilua ihan läpälläki ja sit ei niin läpällä, ku mun on aina pakko korjailla ja viisastella joihinki asiohin. Ainaski äiteen ja sen kavereitten kans on mukava jutella, ku saa sanottua mielipiteensä niin et joku ymmärtääki. Mut on mussa tietysti se 15-vuotias puoliki, joka ei kestäis aikusten tylsiä ja masentavan realistisia juttuja.
5. En osaa fanittaa mitään musiikkiin liittyvää niinku ennen. Ennen oikeesti panostin siihen, että tiesin mun lempibändeistä kaiken ja mulla julisteet pursus paljoki kaikkee musiikkiin liittyvää ja mp3-soitin oli ihan täynnä. Nykyään laitan mp3-soittimeen oikeestaan vaan treenimusaa, jota ilman en vois elää. Saan siitä niin paljo energiaa ja siis tottakai musiikki merkittee mulle aivan yhtä paljo ku aina ennenki. En vaan osaa fanittaa enää musiikkia. Ku oon koneella, niin kuuntelen koko ajan jotain hyviä uusia bändejä mitä satun jostai löytää. Yritän välttyä massamusalta, mutta joskus sekaan eksyy sellastaki, jos se vaan saa hyvälle tuulelle ja biisissä on muutenki kaikki kohallaan. Iso osa mun musamausta on Gleen soundtrackeja, koska se maistuu aina ! En osais enää sanoo ees mun lempibändejä, ku tuntuu ettei sellasiakaa oo. Ei mulla oo tarvetta omistaa minkää bändin kaikkia ceedeita tai mitää. Eniten mulla on kuitenki Aerosmithin ceedeitä ja niitä on vissii 7. Beatles, Paramore ja Bon Jovi on kans tärkeitä. Mutta en tiiä, elokuvat on vaan niin paljo tärkeempiä.
6. Musta tuntuu, et kukaa ei jaksa lukee ku kirjotan näin pitkästi.
7. Meen armeijaan sen jälkeen ku pääsen ylioppilaaks. 
8. Oon kattonu jo maanantain salkkarit ja petyin ku Lari ei tullukkaa kaapista, vaik juonipaljastukset vihjas niin.
9. En osaa päättää, et säästäiskö objektiiviin, tablettiin vai photoshoppii.
10. Muutan ens vuonna mun mummulle Vaasaan ehkä ja oon jo suunnitellu mun tulevan huoneen sisustuksen.
11. Mun puhelimessa on neljä taustakuvaa, joista yhessä on Lari ja Elias ja lopuissa kolmessa Chord Overstreet.

 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger