rrrrrrrrristus mikä rrrrrrrrrrreissu

DSC_0108ö (29)DSC_0180DSC_0073DSC_0014-tileDSC_0281DSC_0210DSC_0237DSC_0072 DSC_0097-tileö (47)DSC_0126DSC_0103DSC_0264 DSC_0098-tileDSC_0060DSC_0085ö (27)DSC_0239 DSC_0198-tileö (39)DSC_0268DSC_0023DSC_0107DSC_0049

ostin Sannille tommoset söpöt ipsu kuoret ku oltiin tänään Seinäjoella jossain opintomessuilla(?). Sannin iPhone komeilee myös 90% tämän postauksen kuvista, koska musta tuntuu et oon alkanu kuvailla kännyköitä niin tääkin postaus on täynnä niitä kuvia. Jokatapauksessa, tää postaus ahistaa ja puhistaa ja suhistaa mua ihan kauheesti koska nää kaikki kuvat on ihan sekalaisia ja kemmasia ja vammasia ja näitä on niin paljon ja minkään muokkaus ei miellytä mua. Mulla tosiaan on nyt photari, mutta koska osaan käyttää sitä yhtä paljo ku canonin järjestelmäkameraa, niin tää kuvien kans säätäminen nyt vähän vielä paskoo. Anteeks, ei varmaan sais valittaa mutta ettepähän ainakaa ihmettele jos mun kuvat voi olla muokkaukseltaan välillä vähän random :-D

Tosiaan tästä päivästä sen verran, et aamulla lähettiin koulusta sinne sjoelle messuille ja kierreltiin ja kaarreltiin sielä muutama tunti (sielä mulle yks ihana parturi/kampaaja opiskelija teki tommosen letin!!) ja tultiin takasi kouluun pariks tunniks, jonka jälkeen käpöttelin salille. Salin jälkeen kävin kirjastossa lainaamas muutaman leffan ja hakemas yhen postipaketin joka mulle oli tullu tossa eilen. Mun oli tarkotus laittaa paketin sisältöä tähän postaukseen, mut koska mua vissiin laiskotutti vaihtaa salaman patterit niin niistä kuvista tuli huoneen valossa semmosta kuraa etten viittiny lisätä niitä vielä alentamaan näiden kuvien jo mariaanien haudan syvyydellä olevaa tasoo. Ja niinku kuvista varmaan huomaatte niin oon ostanu fjällräven kånken repun, eli 'ketturepun' ! Kotona sit yritin ahkerasti lukee bilsaa, mut nukahdin ja aloin sit muokata näitä kuvia ja tehä tätä postausta ja tässä nyt on menny pia 3h !!!

Huhhuh, onpa tässä postauksessa paljon sisältöä. Hyvä joskus näinki... Ainiin, joku tarkkasilmänen varmaan hoksas että mun latvoissa näkyy taas vähän violettia, niin sain vaan semmosen idean että tuhlaan mun colormaskit loppuun joten en oo värjänny, enkä värjää enää shokkiväreillä. Totajoo, ei mulla täs kai muuta, palailen joskus niiden uusien juttujen kanssa !! moikka <3
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger