flowers in your hair

DSC_0124IMG_5223DSC_0162-tileDSC_0198DSC_0144 DSC_0246-horzIMG_5245DSC_0195DSC_0141 DSC_0205-tileDSC_0181IMG_5299DSC_0169 DSC_0266-tile DSC_0307DSC_0139 DSC_0272-tileDSC_0243DSC_0098

Lauantaita ihmiset ! Kaikki kuvat on eiliseltä, jonka vietin Marian kans Reettalla. Leikittiin Reettan äitin vanhassa parturihuoneessa vähä kampaamoo ja värjättiin kaikki toistemme hiukset ja niinku näkyy - ja niinku edellisestäki postauksesta joku saatto bongata - niin Reetta saksi aika reilusti mun hiuksia. Mua on nyt niin kauan kyrpiny mun enemmän hamppua ku hiusta muistuttavat latvat etten oo tienny et mitä niiden kans oikee tehä. Kaiken maailman öljyhoidot ja hoitoaineet on kokeiltu, mut viiden värinpoiston ja useiden shokkivärjäysten jälkeen latvat vaan kuivahti niin pahasti et oikee mitään ei ollu tehtävis. Parturissakaan en oo käyny kunnolla pariin vuoteen, mitä ny joskus joku on pariin otteeseen saksinu latvoja. Päätin sitte et nyt heitetään hyvästit lopullisesti shokeille ja kuiville latvoille. Eiköhän nää tästä sitte kasva jossain vaiheessa taas pidemmiks, ainaki nopeemmin ku ne ois semmosina paskalatvoina kasvanu. Mut tykkään kyllä näistä ja värikin on aivan ihana !!

Edelliseen postaukseen vielä palatakseni, niin nyt kun mä oon tehny parannuksen ja siirtyny näiden coolejen massamusaa vihaavien seurueesta pois, niin toivon että jokanen sielä ruudun takana on tehny saman. Miks musiikkia oikeesti kritisoidaan niin kauheesti? Miks ihmiset ei vaan voi olla kuuntelematta musiikkia josta ei tykkää? Miks biiseille asetetaan 'parasta ennen päivämäärät'? Mitä on massamusiikki? Ja miks sitä on joidenki mielestä noloo kuunnella? Mä voin ainaki sanoo nyt että kuuntelen One Directionia, Adam Lambertia, Lady Gagaa, Adelea ja Justin Bieberkin menee ja itseasiassa osaan kaikki Robinin biisit ulkoa. Kuuntelen paljo musiikkia ja en nää mitään syytä hävetä sitä mitä kuuntelee, vaikka tietysti ite oon malliesimerkki ihmisestä joka kuuntelee jotain tiettyä musiikkia salaa. Mut miks? :---D Nyt ihmiset, lopettakaa vihaaminen ja arvostakaa kaikenlaista musiikkia. Älkää ajatelko musiikista et ''se on massaa'' ja lopettakaa oman musiikkimakunne häpeäminen, se on just hyvä niin :)
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger