mä tuun kaapista

En lauseen todellisessa merkityksessä, mutta kuitenkin. Okei, tässä se tulee: mä rakastan one directionia. Tiiän että monilla varmaan putos leuat sun muut ruumiinosat pöydälle. Ekakski, oon aika varma et jotkut ei tajua ajatusta et minkä takia tuun 1dee kaapista (ja miks ylipäänsä olla sielä!?). Tokana, oon varma et iso lauma truu directionereita pitää mua jonain vastenmielisenä sekasikiönä joka pitäis laittaa hirttojonoon taylor swiftin perään. Kolmantena, jotkut teistä ehkä kuvittelee että mulla on jotenkin omaperänen musiikkimaku. Oon kuitenki aina ollu vannonu rokkarityttö, joka on aina automaattisesti vihannu kaikkea massaa. No sikshän mä oonki eläny kärsien kulississa ties kuinka kauan. Lähinnä itteltäni. En oo vaan voinu aiemmin kertoo yhtään kellekkään, koska se ois tehny todeks sen faktan et mä oikeesti _rakastan one directionia. Oon ihan julkisesti sanonu vihaavani ja inhoovani kaikka nykyajan massa bändejä ja artisteja, ja mun on ollu vaikeinta ikinä hyväksyä sitä et ihanin asia tällä planeetalla on hazzan kiharat, loun tyhmät jutut, zaynin hullut ilmeet, liamin batman puku ja niallerin entiset hampaat. Niin ja tietysti Larry. Larry. Larry.
    DSC_0391 DSC_0324DSC_0346DSC_0316 DSC_0389 DSC_0375-tile
DSC_0400DSC_0380 DSC_0407 DSC_0343DSC_0358 DSC_0373

Keräilkää leukanne ihmiset, mun oli vaan pakko tunnustaa teille tällanen ei teidän maata mullistava, mut sen todellakin mun maailmalle tehny juttu.

Ja tää kaikki Hazzan synttäreiden kunniaks, puol tuntia myöhässä kylläkin.
Happy birthday my Louis' boyfriend, one and only Harold Edward Styles. 
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger