does the television make you feel the pills you ate?

Tappoyskä ja flunssa, joiden seurauksena en oo päässyt salille kun viimmeksi tasan seitsemän päivää sitten. Oon keskittyny vaan lepäämiseen (ja syömiseen). Sulaneet asfaltit, joilla pystyy pomppimaan pelkäämättä reikäisten vanssejen kastumista. Aurinko, joka paistaa just niin usein, etten kerkee kyllästymään siihen vaan odotan sitä aina yhtä innolla. Kevätreissu taineaineiden opiskelijoiden kans Kaustisille, jossa mahtava musiikki-lukiolaisten esittämä Hairspray. Hiemanko ihania näyttelijöitä, lauluäänistä puhumattakaan. Kaatosade, joka alko musikaalin jälkeen sai mun silmämeikit typerästi poskille. Linkkamatka parhaassa seurassa sai vatsalihakset kouristelemaan. Paljon kivoja ja vähemmän kivoja juttuja ja vähän hassu kirjotustyyli. Sade ei oo vieläkään loppunu, mut mua ei haittaa. Otan mun läppärin esiin ja jatkan tarinan kirjottamista. Sadepisarat inspiroi. Oon kirjottanu jo 18 sivullista. Se on parasta.

DSC_0078DSC_0116DSC_0050DSC_0119 DSC_0089-tile DSC_0155DSC_0058DSC_0058 (2)DSC_0051 DSC_0105-tile DSC_0122 DSC_0110DSC_0049
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger