emmi

DSC_0140 DSC_0081 DSC_0106 DSC_0089 DSC_0124 DSC_0096 DSC_0117 DSC_0100 DSC_0133

Tiiättekö sen fiiliksen ku kuuntelee Disneyn klassikko biisejä kajarit paukkuen, laulaen mukana täysillä niin siivoominenki sujuu hiton paljo kivemmin. Tänään on mun toinen lomapäivä ja mä pyhitän sen kokonaan siivoomiselle, mikä on aika hassua koska vihaan siivoomista. Koko kämppä on nyt siivottu eikä mua ees suututa yhtään niinku yleensä. Ehkä koska tiedän, että illalla tulee olemaan tosi hauskaa. Eikä siivoominen kai oo ees kovin kauheeta, jossei siihen asennoidu väärin. Sehän käy melkeenpä liikunnasta ja äitiki tykkää! Ja yks päivä mä ajoin nurmikkoa kaks tuntia ja se oli ihan hauskaa ku tuore ruoho tuoksu mun nenässä ja My Chemical Romance soi korvissa.
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger