vesi

DSC_0152DSC_0145DSC_0157DSC_0193DSC_0202DSC_0179 DSC_0192DSC_0195DSC_0146DSC_0164
DSC_0200

Järven rannalla asuvana oon käyny valehtelematta ainakin joka toinen päivä uimassa jostain huhtikuusta lähtien. Melkeenpä kyllä päivittäin ja joskus pariinkin otteeseen. Esimerkiks lenkin jälkeen on jees käydä pulahtamassa ja virkistäytymässä, vaikka vesi onkin välillä (liian usein) ihan hemmetin kylmää! Tällä viikolla oon käyny tosi monesti uimassa, koska ekaa kertaa tänä kesänä ja ekaa kertaa kyllä pitkään aikaan muutenki, toi vesi on niiiiin lämmintä etteipä se oikeen virkistäkkään enää. Lyön vaikka vetoo et se on ainaki +25 asteista. Veden pinta on semmosta kuumaa ja syvemmällä semmosta semi viileetä, mut kokonaisuudessaan semmosta et sielä vois viettää monta tuntia niinku pikkulapsena usein tehtiin. Ihanaa.

Terveisin uutisten tuleva vesireportteri, okei ei. 

Hei ihmiset sielä ruudun toisella puolen, suositelkaa mulle jotain telkkarisarjoja! Carrien päiväkirjoja töllötin tossa muutama viikko takaperin oikee urakalla koko ensimmäisen tuotantokauden, Glee ja Vampyyripäiväkirjat oon kattonu kuten normaalistikin aina sillon ku uus jakso on ilmestyny, joten niiden jäädessä tauolle on mun elämä ollu lähestulkoon merkityksetöntä. Hopeless fangirl. Ja koska Salkkaritkin on obviously kesätauolla, eikä YMCM oikeen nappaa, heh, mulla ei oo oikeesti mitään mitä odottaa. En jaksais taas pitää True Blood tai O.C maratooniakaan kun oon ne molemmat kahlannu läpi varmaan viis kertaa. Tällä hetkellä katon sellasta sarjaa kun The New Normal, jossa homopariskunta hankkii lasta sijaisäidin kautta ja niin edelleen. Tosi hauska ja mielenkiintonen sarja, et tsekatkaa ehottomasti lisäinfoo jos yhtään kiinnostaa! Mutta sekin on aika uus, että näillä näkymin on vaan yks tuottari kasassa ja sen oon pian kattonu, joten nyt aivosolut raksuttamaan ja ehottelemaan kaikkia telkkarisarjoja joita voin yön pimeinä - tai vähän valosempinakin - hetkinä tuijotella. Kiitooos! :3
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger