polaroid

tn_1373656998530-tiletn_1373657157754-tiletn_1373657449038-tile

Musta oli jokseenki hyvä idea laittaa nää mummun kameralla otetut vähä huonompilaatuset kuvat tällasiks polaroid kuviks, joita mulla on ollu tapana joskus laitella ennenki tänne. Varsinki noihin satamakuviin tuli hiton kiva fiilis tosta keinotekosesta polaroid efektista, että tykkään vaikka ite sanonki! Kuvat siis taas Raippaluodosta, tällä kertaa ei (ainakaa suurin osa) sillalta, vaan ihan sieltä saaristosta. Kaunis paikka sanon minä, käykää ehottomasti tsekkaamas joskus.

Mulla on ollu täälä Vaasassa ehottomasti ainakin rentouttavia kesälomapäiviä. Oon rullaluistellu jo yhteensä 70 kilometriä, tänään viimmeks 25 kilometriä, joka on lähes puolet siitä mitä oon aiemmin rullaillu. Ihan hurjan kivaa touhua! Juoksemassaki oon käyny pariin otteeseen melkeen sen kymmenisen kilometriä. Joten oon siis hyvillä mielillä (en todellakaan) voinu vetää jäätelöä litroittain. Nomnomn.

Leffoja ollaan katottu ihan sikana, en muista läheskään kaikkia mut tänään tsekattiin Piin elämä, joka oli ihan sika hieno leffa! Ansaitsee Oscarinsa, vaikka ehkä vähän enemmän oisin odottanu. Eilen katottiin The Words ja The Help, toissapäivänä taas Pitch Perfect ja Poikani Kevin... Sen pidemmälle en muistakkaan mutta semmosia ainaki on tullu katottua kun Lumoava kirous, Magic Mike, 10 years, Les Miserablés, Mindhunters, Mean Girls 2, Thor jnejnejne!! Ja tietysti Man of Steeliä unohtamatta! Nyt odottelen Viiviä töistä, josko se vaikka tois mukanaan jonku leffan jota voitais ruveta kattomaan :3
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger