rip cory monteith

DSC_0762DSC_0864DSC_0799 DSC_0742-horz DSC_0871DSC_0748DSC_0867DSC_0768DSC_0875 DSC_0818-horz DSC_0801DSC_0785DSC_0840

Harry Styles muki. Emma ja Sanna kaupungis. Pari leffaa. Anni. Mun päiväs on ollu monta ihanaa juttua, mut myös yks joka pysäytti mut täysin. Osa varmaan jo arvas. Cory Monteith. Herra jonka kaikki varmaan tuntee sarjasta Glee. Glee on ollu mun lempi teeveesarja sen Suomen ensiesityksistä lähtien, ja sitä myöten Cory on ollu yks mun lemppari-ihmisitä koko maailmassa jo kaaauan aikaa. Kaikki jotka tietää Gleen, tietää Coryn, eli Finn Hudsonin. Kuinka mahtava ja ihana persoona se on ja kuinka koko sarja ei ois mitään ilman sitä. Kuinka koko maailma ei oo mitään ilman sitä. Oon itkeny monesti tänään ja tätä kirjottaessaki mun selkärankaa pitkin kulkee kylmät väreet. Lea Michele, eli Coryn vastanäyttelijä, paras ystävä ja tyttöystävä... en voi ees käsittää mitä tää merkittee sille. Niiden piti mennä naimisiin kahen viikon päästä... Jotkut ehkä ajattelee että on turhaa ja outoo surra ihmisen perään jota ei ees tunne, mut musta tuntuu kun oisin menettäny läheisen ystävän. En ois koskaa kuvitellu menettäväni yhtä tärkeimmistä esikuvistani, kunnes niin kävi... And that fucking sucks. #ripcorymonteith #staystrongleamichele #allfeelsforgleeks ... itkettää.


He took the midnight train going anywhere.
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger