vaasa

Sunnuntaina lähettiin pikkusiskojen kanssa Vaasaan serkuille ja mummulaan, kuten meillä on joka vuosi tapana. Tai siis, käydäänhä me sielä varmaan kerran kuukaudessa mutta kesäsin ollaan aina pari viikkoa kerralla. Nukutaan tyttöjen kans aitassa, kattellaan leffoja, syödään hyvin, käydään kaupungilla, pyöräillään ja muuten vaan hengaillaan. Tossa yks päivä käytiin kirpparilla ja löysin ittelleni rullaluistimet joilla oon nyt rullaillu jo pariin otteeseen about 15km!! En oo ennen koskaa ees sovittanu rullaluistimia ja olin ihan varma et lennän perseelleni heti, mut Viivin opastuksella lähettiin heti ekojen liukujen jälkeen kiertämään pidempi lenkki, ja oi että rakastuin siihen! Mahtavinta touhua mitä oon pitkää aikaa tehny.

Tänään tulin junalla viikonlopuks kotiin ja jätin siskot vaasailemaan, koska mulla on töitä tossa huomenissa. Nyt ollaan äitin kans kahestaan kotona, mikä on kaikkien sukulaisten ja sen hälinän jälkeen jotenki kivan rauhallista ja mukavaa. Vuorossa seuraavaks oiskin leffa ja huomenna pirteenä töihin. Sunnuntaina sitte takasin Vaasaan, jee! Tässä kuvia joltain päivältä ku oltiin kaupungilla :-). P.s. Alavuden aseman katokseen oli maalattu järvimaisema, ja se oikeesti toi hymyn mun huulille. Se oli sairaan hieno.

DSC_0240DSC_0183-tile DSC_0282DSC_0300DSC_0168DSC_0162-tileDSC_0257DSC_0237DSC_0279 DSC_0274-tileDSC_0238
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger