puistossa

Mulla on ihan sikana kuvia postailtavana enkä millään saa mitään järkevää, kiinnostavaa, runsasta tms tekstiä joka postaukseen, vaikka sitä multa kauheesti pyydelläänki. Mä yritän kuitenki. Tällä hetkellä istun sohvalla ja kuuntelen CD:tä, josta soi Jonne Aaronin maailman ihanin ääni. Jonne Aaron on muutenki aika ihana. Siitä on muute kaks vuotta ku näin senki jätkän, aika menee nopee. Mulla on päällä yli-iso camo teeppari, rillit nassulla ja en oo vilkassukkaa peiliin päin. Pian lähen grillaamaan ja syödään isseen ja äiteen kans kolmestaan. Jotenki ihan hassua kun noi kaks pienempää ipanaa on muualla. No huomenna nään ne taas :3

Tänään oon miettiny, tai no oikeestaan _tosi kauan aikaa jo, et mä haluisin tehä jotain mun hiuksille. Mulla menee näihin hermo joka ikinen päivä. Tykkään näistä tällee lyhyempinä, mutta mulla on kyllä ikävä melkeen alaselkään ulottuvaa tukkaakin. Nää on haaleen punaruskeet, enkä oikeen jaksa ees tehä näille mitään. No, en mä muutenkaa tee mitään hiuksille, tykkään ku ne vaan on eikä tunnu mitenkää teennäisiltä. Mut nää sattuu näyttämään ihan ristuksen tyhmiltä all day, all night. Se oli ihan hyvä ratkasu ku leikkasin ne dipatut latvat pois, koska ne oli niin kärsineet, mut nyt mä haluisin vaan äkkiä takasi sen paksun ja pitkän tukan. Toisaalta en jaksa näitä puolipitkiäkää ku nää on aukinaisina koko ajan tiellä jotenki ärsyttävästi eikä näitä saa enää kivoille leteille ja nutturalle. Y-hyy. Kai mä sit vaan kasvatan? Plaah, haluan muutosta.

PS. Nää kuvat otettiin Hietasaaressa siinä meren rannalla olevas puistossa. Vaasassa siis. Kuvissa esiintyy mun serkut Vilma ja Veera, sekä ne kaks ipanaa, eli mun siskot Emmi ja Siiri. PPS. On esim parasta ku issee on hakenu lakkoja (valokki, suomuurain?), koska niitä on pitkästä aikaa oikeen ihmisten löydettävissä, vaikka mettässähän tässä asutaan. Oikeesti siitä on ikuisuus ku oon syöny tuoreita lakkoja viimmeks. Ne on ylihyviä. PPS. Mitäs tykkäätte mun Larry pinssi-asetelmasta :3

DSC_0540DSC_0537DSC_0623DSC_0519DSC_0503DSC_0521DSC_0581 DSC_0491-tile DSC_0548DSC_0530DSC_0625DSC_0561DSC_0621DSC_0589DSC_0632DSC_0611DSC_0596 DSC_0497-tile DSC_0614DSC_0597DSC_0616DSC_0507DSC_0546DSC_0534DSC_0634DSC_0602
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger