siirin eka koulupäivä

Mä muistan sen kun eilisen kun mä menin itse ekaa kertaa kouluun. Mulla oli äitin tekemät nutturat molemmilla puolin päätä, joten näytin paksuine pitkine hiuksineni luultavasti vähän prinsessa Leialta. Mulla oli marimekon raidallinen teepaita päällä ja farkut jalassa. Selässä mulla oli mun mummun ostama vaaleansininen Ihaa-reppu. Ihaa on mulle yks rakkaimpia asioita maailmassa, joten tottakai mulla oli pakko olla sellanen. Ala-aste oli hyvä ja turvallinen paikka, jonne kaipasin koko ylä-asteen ja kaipaan vieläkin. Oli mahtavaa käydä sielä TET-issä pariinkin otteeseen ja vähän vääntää veistä haavassa tajutessa että oompas mä jo vanha. Nyt sitä ollaan jo lukiossa ja kultasista ala-aste ajoista on jo reilustikin kolme vuotta. Voi vitsit mulla oikeesti onkin ikävä sinne.

Vähän reilu viikko sitten mun pikkusisko, Siiri, herätti mut lomapäivänäni vähän ennen kaheksaa (aluks mun reagtio oli vähä että ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ). Se pyysi mua tekemään sille letin ja saattamaan sen koulutaksille. Oli sen eka päivä ala-asteella ja sitä jännitti kovasti ja se toivo että koulu ois alkanu vasta ylihuomenna. Lopulta mä sitten saatoin sen, heilutin taksin ikkunan läpi ja toivoin, että sille tulee yhtä kultasia ja hauskoja päivä ala-asteella, ja että se nauttii joka hetkestä kun se on vielä pieni tyttö, eikä sen tarvi (tehä läksyjä) murehtia maailman menosta.

DSC_0722DSC_0748DSC_0713DSC_0728DSC_0733DSC_0709 DSC_0724DSC_0742DSC_0734DSC_0715
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger