sukukokous

Musta tuntuu, että viime postauksesta olis jo pitkä ikuisuus. Ja siitä vähä niinku onkin, nimittäin jo yli viikko. Tarkotus oli kyllä upata teille yks video eilen, mutta movie maker vittuili mulle, joten saattaa mennä tovi... Mun päivät tuntuu menevän yhessä kiireessä. Ihan kun koko ajan ois kauheesti tekemistä, vaikka toisaalta en tee mitään. Ehkä tää kaikki johtuu vaan siitä suuresta mullistuksesta mun elämässä: mä teen läksyjä. Mun on pakko ja oikeestaan haluankin. Mulla on ekaa kertaa elämässäni opiskelumotivaatiota, koska tiedän etten yksinkertaisesti enää pärjäis lukematta ja harjottelematta. Oikeestaan on ihan vaihtelun vuoksi mielenkiintostakin lukea sanakokeisiin ja valvoa reilusti yli puolen yön tehden läksyjä ja vaan sivistäen itseään. Tässä tuntee ihan saavuttaneensa jotain, koska oon käyttäny koulujuttuihin kouluajan ulkopuolella enemmän aikaa kun varmaan peruskoulun aikana yhteensä tässä melkeen kolmen viikon aikana. Hassua.

Tänään kävin ilmottautumassa meidän koulun nettilehteen toimittajaksi, mikä tietää mulle sekä valokuvaus, että videokuvauskeikkaa! Oon aika innoissani vaikka jännittääkin koko ajatus, enkä oikeen tiiä mihin oon itteni lykkäämässä. Mut tää on aika siisti tilaisuus, eikä varmasti ois tullu vastaan tuola kaukana Alavudella, hehheh ;-)

Kuvat on muuten sukukokouksesta, jossa olin perheen kanssa viime viikonloppuna kun käväsin Alavudella. Tommoset on kyl kivoja, kun näkee kaikkia ihmisiä jota harvemmin näkee, varsinkin tota vanhempaa sukupolvea. Mut joo ei mulla nyt muuta, koitan saada teille sitä videoo huomenna jos toi fucking movie maker suostuis yhteistyöhön, näkyillään<3

DSC_0054a (31)a (4)DSC_0128 a (8)-horz a (14)DSC_0055DSC_0132a (30)DSC_0178a (93)a (227)a (88) DSC_0094-horz DSC_0165a (203)a (90)a (59)DSC_0138a (104)a (169) a (136)-horz DSC_0154a (48)a (19)a (165)a (118) DSC_0046-horz DSC_0045
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger