Hello autumn

Moikkelis kaikki! Mulla on ekaa koeviikkoa takana neljä päivää ja oon samalla ihan ryytynyt, mutta kuitenkin jollain tapaa pidän näistä koeviikoista. Faktahan on kyllä se, että maanantaina mua odottaa pitkän matikan koe ja tiistaina historian koe (jossa tietysti koko yli 150-sivunen kirja luettavana). En tiiä miten tuun selviämään, mutta yritys on kova... Koulu syö ihan sairaasti aikaa munlaiselta ihmiseltä, jonka ei tarvinnu peruskoulussa juurikaan lukea kokeisiin saatikaan tehdä läksyjä himassa. Koulu kulki siinä siivellä ja aikaa riitti paljon liikkumiseen, bloggailuun ja ennenkaikkea ajan tuhlaamiseen koneella (tumblr, youtube...) Mulla on nyt lukiossa ihan toisenlainen asenne koulunkäyntiin ja yritänkin lukee mahollisimman paljon, vaikka siinä riittää haastetta. En osaa esimerkiksi jaksa reaaliaineen kokeisiin kun korkeintaan kappaleen kerralla enkä ole ennen eläessäni lukenu kielten kokeisiin. Ymmärrätte siis varmaan kun en juurikaan kerkeä kuvailemaan, editoimaan ja kirjoittelemaan tänne mitään..?

Muutama päivä sitten mulle paljastu kuitenkin huikeen mahtava juttu, joten ajattelin tulla kertomaan sen tänne teillekin. Meidän koulu järjestää ekaa kertaa (eikä varmaan kyllä aivan heti uudestaankaan) hyväntekeväisyysprojektin Sierra Leonen kanssa. Projektiin kuuluu tärkeimpänä osana matka Sierra Leoneen, Afrikkaan. Matkaa mainostettiin ja suositeltiin sennuille ja abeille, mutta mun hissan open kautta mä kuulin junnuna matkasta ja päätin käydä mielenkiinnosta kuuntelemassa infotilaisuuden, jossa sainkin sitten hakupaperit käteen ja ajattelin että eikai siinä mitään häviäkään, ja hain mukaan. Monista kymmenistä hakijoista matkaan valittiin viisi Lyskan opiskelijaa ja arvatkaa kuka kuuluu noihin onnelliseen viiteen! Minä. Apua! Elämäni ehkä yksi suuremmista unelmista on toteutumassa ja mä matkustankin siis ensi keväänä n. viikoksi Sierra Leoneen, Afrikkaan. Afrikkaan! Niin siistiä!! Eihän se mikään rantaloma tule
olemaan, mutta en sellaista odotakaan. Se tulee olemaan varmaan yksi elämäni parhaista kokemuksista. En malta odottaa!!

öö (35)öö (9) öö (20) öö (5) öö (19) öö (27)öö (37)öö (22)
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger