moikkaaa!

Toivottavasti kukaan ei epäile että oon kuollut tai jotain... Tosiaan, mun aika ja mielenkiinto on jostain syystä ollut jossain nolla lukemissa tässä koko syksyn ajan bloggaamisen suhteen ja oon postaillutkin tajuttoman vähän. Tänään otin itteäni niskasta kiinni ja aloin muokata oikeen urakalla kuvia. Ai miksi? Koska on syysloma ja heti kun ei oo läksyjä, kokeita eikä muutakaan mielen päällä - mun blogi kirjaimellisesti huusi mua takaisin. Tää on se mitä haluan tehdä ja jaksan vaikka maailman ääriin, vaikka kuinka joskus tuntuisi ettei jaksa avata kuvankäsittelyohjelmaa ja muokata kuvia tänne ja kirjoitella. Nyt tuntuu että voisin väsätä yhdeltä istumalta vaikka 100 postausta. Varautukaa siis, että saatan postailla tällä viikolla vähän innokkaasti. Tiedä sitten miten homma jatkuu loman jälkeen, mutta sen lupaan etten minnekkään katoa! Mulla on niin paljon kerrottavaa ja näytettävää teille, että huhhuh! Stay tuned :-)

DSC_0868DSC_0890 DSC_0915 DSC_0905 DSC_0912DSC_0878 DSC_0906 DSC_0876
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger