pappa 75v :3

Mun elämässä on tässä viikon aikana tapahtunu sen verran, että kohokohta oli kun kävin katsomassa uudestaan One Directionin This Is us. Johan ensi-illasta oli huikeat kuusi päivää, mutta ei voitu Annin kans mitään ittellemme. Se on vaan parasta ikinä. Muuten mun päivät kuluu aika lailla perus arkikaavan mukaisesti; herään, lähden kouluun, teen läksyjä (ja kahden edellämainitun aikana luultavasti elän ahkerasti SOMEssa, koska... no I'm addict.), jonka jälkeen yritän harrastaa mahollisimman paljon liikuntaa ja illalla päätän sitten unohtaa kaikki mieltä stressaavat asiat (paitsi jos sattuu olemaan joku testi, jolloin saatan kerrata jotain ärsyttäviä taivutusmuotoja yömyöhään..) ja otan läppärini esiin ja alan joko kirjoittamaan tai lukemaan fanfictionia. Kyllä. Mun pitäis ehkä lukea tuota kirjaa, joka pitää olla luettuna äikän tunnille, mutta en oikeen saa aloitettua. Kuviksen tunnille ois tiedossa sekä valokuvaus- että videokuvausprojektia, samoin koulun verkkolehteen. En tiiä miten kerkeen :D ! Jostain 'turhasta' pitää karsia, ja luultavasti ne on nää viikonloput. Nytkin oon vaan lähinnä lagaillu Marian kanssa, ja sen lähdettyä ollaan soiteltu ja lauleskeltu monta tuntia siskon kanssa ja katottu 1D keikka DVDtä ja fangirlitetty kaikin puolin. Hmh. Kamerasta on akut tyhjinä ties kuinka monetta päivää, mutta enköhän mä ajan saatossa totu enemmän tähän rytmiin ja mun seuraavat jaksotkin on huomattavasti rennompia! Ja ainiin, kuvat on muuten mun papan 75-vuotis synttäreiltä, oi vitsi tykkään tosta viimesestä! Ne on mummun kans aika henuuuuusia :3

DSC_0833gDSC_0273DSC_0831 DSC_0297DSC_0304DSC_0846 DSC_0299 DSC_0236DSC_0848DSC_0283-horzDSC_0823DSC_0282
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger