KOULUVIESTIKARNEVAALIT

Hellurei! Tää on neljäs päivä tätä viikkoo ja kaikkee mahtavaa on mahtunu näihin muutamaan hassuun vuorokauteen. En malta oottaa viikonloppua, toivottavasti siitä tulee yhtä jees! Viikko alko kun maanantaina kävin ostamassa vastajulkaistun One Directionin hajuveden, Our momentin! Oon aivan rakastunu<3 En tykkää varsinaisesti hajuvesistä, tai no tykkään mutten koskaan osaa ostaa niitä varsinkaan kun ne maksaa niin helvetisti. Mulla on muutama lahjaks saatu ja niistäkin esim. yks on Avril Lavignen hajuvesi, koska Avril, en mä muuten sitäkään varmaan ois halunnu. Toki se tuoksuu ihanalta, mutta se pointti on se Avril. Ja nyt kun mun rakasihanasupercoolmegahyberultimateparas (en tykkää 1D:stä) bändi julkas oman tuoksunsa, pakkohan mun oli se saada. Luojan kiitos Vaasasta löyty Stockmann Beauty, joka on siis tääläpäin käsittääkseni ainoo kauppa josta niitä sai julkasupäivänä. Kuva tässä :3

Pelkästään sen lisäksi, että koulussa on mahtavaa kun kaikki ihmiset on niin ihania ja opiskelumotivaatio korkeella - tuloksetkin näkyy, sain aineesta 9½ ja sanakokeista kymppejä! God thanks, mua pelotti turhaan - tänään oli oikeen extra-kiva päivä. Puoli kymmeneltä alko kouluviestikarnevaalit, jossa sain kunnian toimia videokuvaajana ja vähän valokuvaajanakin meidän koulun verkkolehden toimesta. Mulla oli messissä Maisi, joka toimi loistavana kameralaukunkantajana ja jalustanpystyttäjänä, thänkjuu! 900-osallistujan, täyden katsomon, hyvän urheilufiiliksen ja sen, että näin Sannan, lisäks paikalla oli mun lapsuuden-idoli (... okei on se vieläkin, awe) André Linman eli Sturm und Drangin laulaja! Asdfghjklöä... Great day, I'd say!!

Ja onhan tähän viikkoon mahtunut tietysti myös Mileyn uusi video (jota itseasiassa voisin jopa kehua sekä biisinä, että videona koska se oli huomattavasti - öö - ei niin kreisi kuin We Can't Stop... mutta miks sen piti nuolla sitä moukari/vasara/juttua?), Applen uudet puhelimet (mikä vittu toi 5c nyt on?), 12-vuotta Kaksoistorneista, Luxin synttärit ja kaikkea muuta mielenkiintoista (tai sitten ei... seuratkaa mua Twitterissa, sielä puhun näistä enemmän..)
  DSC_0009DSC_0028 DSC_0011 IMG_6298 DSC_0356DSC_0034 DSC_0021IMG_6297 DSC_0008
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger