lately

Siitä on reilu viikko kun oon viimmeks postaillut ja musta tuntuu ihan idiootilta ja kamalalta kun oon feidannut teitä taas näin kauan. Mulla on ollu kuitenkin niin paljon tekemistä etten oo yksinkertasesti vaan kerinnyt - musta tuntuu että mulla ja monilla muilla syy postailemattomuuteen on aina joko se, että ei oo mitään postattavaa koska on tylsä elämä tai sit on liikaa tekemistä ja menoa eli vissiin liian mielenkiintoinen elämä. Enivei, tässä vähän puhelinsatoa siitä mitä mulle kuuluu ja mitä on tapahtunu lähiaikoina! Tällä hetkellä kello on melkeen 12 ja en saa nukuttua koska luukutan erästä CD:tä joka ilmestyi tänään...

a14
1. Helsingissä (Starbucks osa 1) 2. Typical mirror selfie ja ekaa kertaa toppatakki päällä koska Vaasa alkaa jäätyy.

a
3. Mun Nälkäpeli kutsuvierasgaala-asu (onks toi nyt sit muka joku yhdyssana) bongatkaa Nälkäpeli t-paita ! 4. Tuunasin mun Nälkäpeli-seinää !

a1
5. Siskoliini<3 6. Ja oho selfie

a11
7. Tytöt syömäs jätskii Amarillos, ihanat<3 8. Mukaan tarttui leffaillasta: soundtrack, kaulakoru, ruusu, episodi ja pari lippusta (kaikki siis ilmasia, jee!)

a9
9. Selfie part 297 10. Siskon kanssa 1Dday - 7h 40min One Direction livestream !!!!!!!!!!!!!!!!!

a4
11. Nälkäpeli-gaalassa näin myös mun lempparipoistut kautta aikojen!! Maailman ihanimmat Valtteri ja Janne<3 12. ...part 1001 koeviikko edition

a12
13. Tää on mun perusnaama koeviikolla kun yritetää Vimmun kans lukee 14. Täs viideltä aamulla juna-asemalla kuunnellen 1D. Ilman kenkää?

a5
15. Alavudella miittaamassa ihmisiä<3 16. ei ainakaa mun naama sit

a6
17. Tyttöjen kans sovittaas villapöksyi ! 18. Miks ees vaivaudun kirjottaa kuvatekstejä näihin... 

a13
19. & 20. Oikeesti yks siisteimpii leffakokemuksia ikinä! Kiitti Miikalle ku otti mut seuralaiseksee! :-----D (..Starbucks osa 2)

a3
21. ... 22. Ihana auringonnousu ja parasta oli kun istuin tuossa maassa ja kuuntelin mun lempibändiäni (kuka arvaa) kaikessa ympäristön hiljaisuudessa. 

a10
23. & 24. Oh yes Starbucks osa 3 ja vissii oma naama.

a7
25. no words needed 26. Amarillossa ihanien luokkalaisten kanssa, ootte ihania<3

a8
27. & 28. Näistä koostuu mun ilta ja yö ja koko loppuelämä varmaan <3 
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger