otp christmas calendar day 1

Kun joulu on semmosta tunnelmallista, ennen kaikkee rakkauden täyteistä aikaa niin aattelin pistää pystyyn mun vuotuisen joulukalenterini täällä ja tälläkertaa teemana on mikäpä muukaan kun rakkaus ! Ja jotta kukaan ei aattele että oon ihan seonnut päästäni niin kerronpa vähän tarkemmin: esimerkiks viime vuonna mulla oli joulukalenteri täälä blogissa, jossa päivittäin postasin kuvan jostain hyvännäkösestä näyttelijästä. Tänä vuonna ideana onkin jakaa teidän kanssa mun 24 lemppari otp (one true pairing)/shippaus -kohdettani (ja jos joku tauno ei tiedä mitä noi sanat tarkottaa niin ei tiedä mun elämästänikään mitään). Jaan siis teidän kanssa mun lemppari rakkaustarinat ja tärkeää on huomata että nää ei oo mitään ''aitoja'' rakkaustarinoita, vaan esimerkiks leffojen roolihahmojen välisiä stooreja, eikä välttämättä edes siinä elokuvassa oikeesti tapahtuneita... Okei, mä toivon että jokanen tajusi pointin eikä ota tätä mun joulukalenteriani liian vakavasti (koska kaikki tietää mimmosia shippaajien sodat on...), joten peace and love - tässä eka osa !!
 otp christmas calendar day 1 - Percy & Annabeth 
''The world was collapsing, and the only thing that really 
mattered to me was that she was alive.'' - Percy Jackson large (2)-horz
Percabeth on varmaan ensimmäinen pari jota oon kunnolla shipannut ja tajunnut sen koko homman niin sanotun merkityksen. Toki oon esim. Pottereita lukenu vuosia aikasemmin, mutta sillon pienempänä ei ajatellu mitään ihmeen shippailuja! :-D Anyway, Percy ja Annabeth on siis kirjasarjan Percy Jackson and the Olympians kaksi keskeisintä hahmoa, joiden seikkailut jatkuu Olympoksen sankarit -kirjasarjassa. Kahdesta ekasta kirjasta on ilmestynyt leffakin (joka ei kyllä muistuta nimeksikään kirjasarjaa kuten jotkut varmaan tietää..) Percy Jackson on ensimmäisen osansa, Salamavarkaan, suomennoksesta asti roikkunut mun elämässä ja se onkin yks mulle tärkeimmistä kirjasarjoista. Percyn ja Annabethin tarina on käsittämättömän söpö, joskin ei mikään kirjasarjan pääjuoni ja vasta viimeisessä kirjassa alkaakin tapahtua silleen kunnolla. Niiden tarina inspiroi mut kuitenkin kirjottamaan elämäni ensimmäistä fanfictionia joskus 12-vuotiaana ja voisin joskus huvikseni laskea kuinka monta piirrustusta oon noista kahdesta väsännyt! 
large-horz
En aio näistä kaikista tulevista rakkaustooreista mitään romaania teille kirjottaa, ehkä muutamalla lauseella kuvailen jonkun perustiedon, mutta koska Percabeth on mun ensimmäinen otp, niin ajattelin omistaa sille tän kunnian olla ykköspystillä mun kalenterissani ja kertoa vähän enemmänkin siitä :-) Mutta hei, mitäs mieltä ootte mun kalenteri-ideastani! Tykkäättekööö?
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger