move that ass

382b8a1c794211e3a0000e8b33fa4d87_8-horz2014-01-21 07.21.27 1

Mulla ei oo teille mitään liikuntapäiväkirjaa oikeen kirjotettavana, koska en sellasta enää oikeen pidä. Pikakelauksena mun syksyn liikunnat oli liikkatunnit + pitkät juoksulenkit useita kertoja viikossa + muutamat salikokeilut siellä täällä. Salilla käyminen oli kuitenkin jääny kesällä, ja Vaasassa mua odotti valitsemisen vaikeus useiden salejen välillä, ja ylipäätään jaksaminen/uskaltaminen lähteä koko salille. Viikot veny kuukausiksi ja vasta marraskuun alussa hommasin salikortin. Pelkäsin mun heikentynyttä lihaskuntoa ja alussa vajosinkin usein vähän pohjalle treenin jälkeen. Työ kuitenkin tuotti nopeesti tulosta ja kun lenkkeily jäi ilmojen viiletessä, ahkera treeni palautti rakkauteni punttisaliin ja tälläki hetkellä tunnen olevani enemmän innoissani kun koskaan ennen! Ja vaikka treenaankin nyt yksin ja mulla on iso ikävä bodarikavereita Alavudella ja tottakai kotisalia, niin vois oikeestaan sanoa että ainakin treeni sujuu nopeemmin ja paremmalla temmolla, hah. Seura on kyllä siinä mielessä hyvä, että on aina joku joka haastaa ja tsemppaa, mutta usein jää myös hengähdystauolla suustaan kiinni :D

2014-01-21 06.15-horz 2014-01-25 05-horz 2014-01-28 05.35.24 1

Mun liikkuminen onkin nykyään vähä ykspuolista ja haluisin siihen vähä muutosta. Tykkään käydä salilla niin paljon, että unohan aerobiset jutut kokonaan (tosin kävelen aina salille lähemmäs 2km, mut en laske sitä). Onhan salilla juoksumatto, mut luonnossa juokseminen on huomattavasti kivempaa ja en oo ikinä oppinu juoksemaan matolla. Pitäis varmaan. Kävin mä pariin otteeseen ulkonakin juoksulenkillä, mutta viimeviikot on iloisesti paukutellu 20 asteen pakkasia ja en koe sitä kauheen terveelliseks lähteä itteensä tonne pihalle tappamaan. Tammikuun ajan oon käyny neljä kertaa viikossa salilla ja aina pyrkiny tekemään vähän eri lihasryhmiä. Salin lisäks teen kotona 1-2 kertaa viikossa 30-45min lihaskuntotreenin. Jalkapäivät mulla on kokonaan erikseen, mutta en mitään kauheen tarkkaa rajaa vedä käsipäiviin, mut semmonen selkä/olka ja hauis/ojentaja on semmonen perus. Joka päivä teen myös vatsat lämppäriks ja nyt mulla ois tavotteena myös palauttaa (miesten)punnerruskuntoni viime keväältä, kun sain niitä hyvinä päivinä semmoset 50. Nyt taitaa just ja just mennä 30 :D Mut kyllä tää tästä! Eilen iloitsin kun sain jalkaprässissä ns. syväkyykkyä 15x150kg, vähän yli 2kk sitten en jaksanu edes 15x100kg. Tänään iloitsin sitä kun hauis alkaa kivasti kurkistelemaan (kuva alhaalla). Treenaamisen paras puoli onkin tulokset, mutta niitä pitää vaan jaksaa odottaa, eikä luovuttaa kättelyssä, eikä varsinkaan lyödä läskiks sit kun niitä alkaa näkymään. Lisää pumppia vaan! Mites teidän treenit on lähteny käyntiin :) ?

acb614aa7c6311e3b2d5124690844c2c_8-horz 2014-01-29 01.15-horz
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger