old b&w

a (20)-tilea (64)-tilea (12)-tile

Mulla jäi jouluna ihan kokonaan postailu, koska joulukalenteri kyllästytti mut ihan kokonaan, mutta nyt kaivelin kansioiden pohjilta teille muutamat joulukuvat. Yritin tehä näistä mahollisimman epäjouluiset muuttamalla nää mustavalkosiks, koska itellä ainakin tuli vähän liian ikävä tota rentoa joulunaikaa... Rehellisesti sanottuna oon ottanut kuvia viimmeksi muutenkin tossa tammikuun alussa, eli monta viikkoa sitten. Syy siihen ei oo ollut laiskuus tai mielenkiinnon puute, vaan se että oikeesti luulin koko kameran hajonneen. Eilen elvytin sitä, putsailin ja latasin molemmat akut varmuuden vuoksi vielä uudestaan ja ei luoja, itkuhan siinä purskahti kun se palaskin tähän maailmankaikkeuteen. Mulla ei ois ollut varaa todellakaan hankkia uutta, edes jollain tasolla siedettävää kameraa, joten mun maailma oikeesti pelastu. Ja vaikka mulla ei oo mikään järin hyvä viikonloppu ollutkaan takana, niin esimerkiksi kamerani yllätysherääminen koomasta ja eilinen salitreeni siskon kanssa on kyllä piristänyt kummasti! Ajattelin jopa lähteä pirteänä aikasemmalla junalla Vaasaan, jotta saan lukea rauhassa kokeisiin - ja sano mun sanoneen, tosi outo päätös multa. Ehkä on ihan hyvä ajatella joskus niitä opintojakin... Hyvää helmikuuta ihmiset! (Ja myöhäiset onnittelut tääläkin yhelle mun elämäni tärkeimmistä viidestä pojasta... miehestä. Harold Edward Styles <3)
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger