koeviikko ohi

a2 aa1

Moikkelismooi! En ois tossa alkuviikosta osannu odottaa kuinka paljo mua hymyilyttää nyt loppuviikosta kun KOEVIIKKO ON OHI. 3/5 Junnuvuotta takana, enkä voi jotenkin sisäistää tätä asiaa. Yli puolet lukion ykköstä käyty ja ens jakso tulee olemaan rennoin ikinä. Maaliskuun lopulla, ens jakson koeviikolla, meiksi lähtee nimittäin toiseen maanosaan reiluks viikoks ja piti vähän keventää tota jaksoa ihan vaan siks että handlaan kaiken sitten uusintakoeviikolla! Ens jaksossa odotan eniten kuntosalikurssia, joka tuo mukanaan uuden salin ja ihan hemmetin paljon monipuolisuutta treenaamiseen, en malta oottaa!! Monipuolisuudesta puheen ollen, tsekatkaa esimerkiks mun viime viikon treenit:

ma: sali / ti: sali / ke: sali / to: sali / pe: lepo / la: sali  / su: lepo

Monipuolista, eikö...? Tää viikko näyttää jo vähän paremmalta, koska oon käynyt mm juoksemassa ja huomenna ja viikonloppuna aattelin käydä uimassa. Mut tosiaan, tänään oli viimenen koe kuudesta ja juhlistin sitä lähtemällä iloisesti salille. Vedin ihan hemmetin hyvän treenin. Kun tiiättekö sen kun treenaaminen on aina kivaa, mut joskus se on vaan sellasta aivan ylimahtavaa! Semmonen treeni mulla oli tänään. Nyt mulla on tosi hyvä olo sekä henkisesti, että fyysisesti. Oon syöny tosi hyvin tän viikon ja liikkunu - ja myös levännyt - tarpeeksi. Oon myös lukenu aika paljon, en kylläkään kokeisiin niinkään vaan ihan kunnon kirjaa. Alotin nimittäin tossa jokin aika sitten lukemaan taas vaihteeksi Nälkäpelejä, ja yritän palata takasin siksi omaksi ittekseni joka joskus luki koko ajan eikä vaan räpännyt kännykkää... Rakastan lukea (ja kirjottaa<3) ja parasta on kun uppoutuu siihen kirjaan niin ettei oikeesti vaan voi laskea sitä alas. Oon jo saanut ton tunteen takasin ja jätänkin usein puhelimen täysin huomiotta ja sit huomaankin että mua on kaipailtu kauheesti ja twitter on räjähtänyt ja... Noh, ei sillä että ton luurin käyttö ois silti kauheesti vähentynyt. Ärsyttää koko kapine ja kaikki some-paska, mutta en mä tosta kyllä luopuiskaan... Johan poikkesin aiheesta... Huomenna porukat tulee Vaasaan ja tulee varmasti kivaisaa! Vi ses!
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger