radio lux

DSC_0771DSC_0816

Ennen paria tulevaa postausta, mun täytyy varmaan vähän tarkentaa teille että missä mennään. Eli, tossa syksyllä meidän koululle tuli esittäytymään Radio Luxin Seba Atte ja Heidi. Radio Lux on siis Vaasan uusi ns. nuorten media, johon sisältyy oletettavasti radio kanava (joka avattiin viime sunnuntaina, käykää kuuntelees, löytyy myös netistä radiolux.fi !!) sekä lehti, videoita, nettisaitti, erilaisia tapahtumia ja paljon kaikkea muuta! Päädyin Luxin esittelytilaisuuteen koulun lehden kautta alunperin toimittajan ja kuvaajan roolissa, mutta koko homman lopuksi Seba ja Atte itseasiassa haastatteli mua vaasalaisena nuorena. Ja sit tottakai pyydettiin yhteiskuva, hah.

DSC_0821 DSC_0805

Lux ilmotti hakevansa streetteamiin jäseniä loppusyksyllä ja mä aattelin, että enhän mä siinä mitään häviäkään jos laitan rekryyn sähköpostia ja tässä sitä nyt ollan! Oon sekä streetteamissä, jossa meitä on about 20 ja mun lisäks pari alle 18-vuotiasta, mutta kuulun myös dreamteamiin, jossa meitä on about 10 ja taidan olla ainoa ei-täysikänen.

DSC_0789

Koko juttuhan on periaatteessa ihan alkumetreillään; radion avaamisesta on muutama hassu päivä, ekaa lehteä ei ole edes julkaistu, mutta silti kaikkee kivaa ja mahtavaa on tapahtunu ja tulee varmasti vielä tapahtumaan! Meillä on ollu meidän kokouksissa ja tapaamisissa ihan hemmetin hauskaa ja oon niin hiton ilonen että uskalsin hakea tähän juttuun. Vaikka en pääsekään mihinkään k18 tapahtumiin sun muuhun, niin saan olla mukana just sopivasti ja pääsen toteuttaamaan itteäni, ajatuksiani ja vähän ehkä kuvaus- ja kirjotustaitojani. Ja aion tottakai olla mukana niin kauan kun Vaasassa pyörin ja varmasti duunia tulee enemmän sen jälkeen kun täytän sen maagiset 18.

DSC_0813DSC_0808

Oon enemmän kun ilonen, että just kun mä löysin tieni tänne Vaasaan, niin tänne perustettiin myös tällanen juttu. Kaikki uudet ihmiset joihin oon tän kautta tutustunu ja kaikki tulevat tapahtumat... ai että! En voi vaan uskoa todeksi. Kiitos Lux, meil tulee olee hienoo yhessä ;)

DSC_0788
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger