yhyy

IMG_20140312_224557-horz
IMG_20140322_175309-horz

Oon pitkän aikaa käyttäny mun instagramia eräänlaisena treenipäiväkirjana, enkä oo oikeestaan jaksanu sen kummemmin merkitä minnekkää treenaamisiani. Mutta tossa viikko sitten tein ig remontin ja poistin kaikki kuvat ja karsin follauksia, joten nyt mulla ei oo enää käsitystäkään mitä oon treenannut viime viikolla, enkä oikeestaan muista edes tän viikon treenejä enää... Joten pahoittelut, kun näin skippaan tässä parin viikon treenipäiväkirjat, mutta etteköhän te kestä!

IMG_20140313_175025-horzIMG_20140320_104133-horz

Vikoja treenipäiviä Wasa Sports Clubilla vietellään alkuviikosta, koska keskiviikkona ois lähtö reissuun. Tulee aivan jumalaton ikävä tota salia, oikeesti. Siitä on tullu mulle toinen koti reilun kuukauden aikana, ja en oikeesti osaa kuvitella etten kävis sielä. Se on antanu mulle niin paljon enemmän kun mikään muu sali koskaan, että tuntuu mahottomalta ajatukselta alkaa käymään jossain muualla. Se fiilis, ryhmäliikuntatunnit, isot salit ja pukkarit, järkyttävän laaja valikoima kaikkee ja se koko mesta on vaan tehny muhun lähtemättömän vaikutuksen. Täytyy vaan hyväksyy se, et mulla ei oo rahaa tarpeeks käydä sielä (nyt oon siis koulun kurssilla sielä yhen jakson ajan) ja ettii taas uus sali ja totutella erilaiseen liikuntarytmiin reissun jälkeen.

IMG_20140313_175120-horzIMG_20140318_194920-horz

Kirjotan ehkä joskus syvemmät hyvästit tälle uudelle elämäni rakkaudelle, koska ne se ansaitsee. Eka vedän sielä vielä pari hemmetin kovaa treeniä, jotta oon valmis olee pari viikkoo ilman sitä tai ylipäätään reenaamista... Mut näihin kuviin ja tunnelmiin! Viettäkääs hyvii treenei! Ja mainittakoon tällanenkin fakta silloin tällöin; mut löytää instagramista nimimerkil tannifloats (niinku muistaki someista) jos ette vielä mua siel seuraile :)

IMG_20140317_142424-horz2014-03-15 03.53-horz
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger