unbelievable

Sitä aina sanoo, kuinka joku asia tuntuu ''uskomattomalta''. Mä oon harvoin oikeasti kuitenkaan tarkottanut sitä. Mikään koetulos ei oo uskomattoman hyvä, eikä mikään uus biisi oo uskomattoman ihana vaikka sitä kuinka niin sanoisikin. Tajusin oikeestaan mitä uskomaton tarkottaa vasta pari viikkoa sitten. Mulle matka Afrikkaan oli uskomaton. Koko sen ajan jota mä siellä olin, en käsittänyt alkuunkaan että olin siellä. Koko sen ajan sen jälkeen... Noh, en vieläkään käsitä että olin siellä. Mä en edes tavallaan usko että olin sielä. Koko homma on niin hemmetin iso juttu mulle, että se ei vaan mahdu mun aivokapasiteettiin. En tiedä onko se hyvä vai huono asia, kun en osaa ollenkaan sisäistää koko kokemusta. Kaikki se vaan tuntuu niin hemmetin... uskomattomalta.


 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger