oldies goldies

8134431057_b70143a746_b-tile

Siirtelin vanhoja postauksia takasin tänne blogin puolelle, että jos kiinnostaa niin kaikki vuosi takaperin lähtien kirjotetuista postauksista löytyy taas arkistoista. Sitä vanhempia en halunnu siirtää kun mua vituttaa niiden 640px levyiset kuvat niin paljon, eikä silmä vaan taivu niille pienille kuville... Kommentithan niistä on nyt kadonnu, mutta onpahan taas täälä kun photobucketkin suostu taas yhteistyöhön :-) NIIN TOSIAAN, niitä vanhoja postauksia selaillessa törmäsin pariin luonnokseks jääneeseen postaukseen, jotka sisälsi näitä kuvia ja päätin avata oven menneisyyteen ja antaa pienen katsauksen siitä millanen olin 14-vuotiaana (punapää) ja 15-vuotiaana (pinkki-unicorn-dipdye-hipster) jos joku on missannut. On aika hauska huomata, että mulla on oikeestaan kaikki korut ja vaatteet edelleen aktiivisessa käytössä. Vanssit ja ton hatun oon valitettavasti joutunu heittämään roskiin, kun oli sen verran nähneet elämää.

Nyt taidan lähtee pyöräilemään ja hankkimaan samalla ittelleni salikortin vanhalle kunnon kotisalille. Jos sitä sielä salillakin kävis. Eilen kävin kymmeneltä illalla juoksemassa kaheksan kilsaa. Kyl mä tästä palaan vielä ruotuun, vaikka polviin vähän ottaa edelleen... Nauttikaas ihmiset tosta auringosta!! Ps. tsekatkaa muuten edellisen postauksen video :-) !!!
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger