one direction @copenhagen

IMG_0617-tileIMG_0549 IMG_0637-tileIMG_0625
IMG_0768 IMG_0715-tileIMG_0568IMG_0613-tile IMG_0764IMG_0705-tileIMG_0600 IMG_0728-tile IMG_0652IMG_0614-tile

Mietin vaikka kuinka kauan, että kirjotanko mun elämäni parhaasta päivästä oikeen kunnolla ja pitkästi - kuvailenko tarkasti jokasen onnenkyyneleen ja kyynärpäätaklauksen jonka tein ja jonka uhriksi jouduin, kertoisinko ja jakaisinko rakkaimman muistoni yksityiskohtaisesti kaikille teille? Ja mä päätin että en. Mä en osaa, en pysty, en kykene. Sanat ei riitä. Ei vaan riitä, ja toivon että jollain tapaa ymmärrätte. Mulla on teille nää kuvat ja alla oleva video, mutta en osaa sanoa mitään. Keikan jälkeen mä vapisin päästä varpaisiin, en osannu lopettaa itkemistä, mua oksetti, vajosin monta kertaa polvilleni matkalla hotellille, mua pyörrytti ja mä vaan itkin ja itkin kunnes nukahdin - enkä oo koskaan ollu niin helvetin onnellinen.

fifty-five thousand people - ten hours of waiting - five guys - one direction.

 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger