hey it's me again

DSC_0582DSC_0574

Oon 17-vuotias Sanni, mutta internetin ihmeellisessä maailmassa mut nähdään enemmän nimellä Tanni. Ekana haluun sanoo kaks juttuu joista tykkään: Harry Potter & One Direction. Iso osa mun elämää on myös tää bloggaaminen, treenaaminen, leffat, kirjat, musiikki ja kirjoittaminen. Parasta mun elämässä on ollut matka Afrikkaan, mutta en mä ihmisistä mun ympärilläkään luopuisi. En myöskään kahvista, interentistä tai Harrysta.

Oon kotoisin pienestä kaupungista, jossa asuin järvenrannalla maaseudulla. Rakastan isojen kaupunkien hälinää, mutta oikea koti mulla tulee aina olemaan maalla. Syksyllä 2013 muutin Vaasaan mummun luo ja käyn täällä nyt lukiota. Isommassa paikassa asuminen on kasvattanu mua tosi paljon ja oon oppinu arvostamaan asioita kotona. Lukiota mulla on edessä vielä kaksi vuotta, jonka jälkeen aion mennä vuodeksi armeijaan ja sen jälkeen taas vuodeksi au pairiksi. En tiedä mikä musta tulee isona - ei siis harmainta aavistustakaan. Siks aion vaan seikkailla missä sattuu kunnes joku ottaa mu kädestä ja pakottaa lukion jälkeen kouluun. Mun suurin unelma ja elämäntavote onkin käydä kaikkialla maailmassa ja kokea ja kuvata kaikkee sekä toivottavasti myös blogata hamaan tulevaisuuteen mun matkoistani.

Vihaan harmaata ja tavallista. Oon ihminen joka haluaa kaiken tai ei mitään. Jos innostun, treenaan 15 tuntia viikossa, mutta joskus en yhtään. Jos tykästyn kirja-/leffasarjaan, hankin sen keinolla millä hyvänsä itselle tai en lue/katso enää ollenkaan. Pystyn syömään viikkoja ruokavalioni mukaan, kunnes heitän kaiken läskiksi ja elän joko tyhjällä vatsalla tai näytän ilmapallolta. Muistan esimerkiksi koulussa oppimani asiat täydellisesti ulkoa, mutta tärkeät asiat kuten kameran, lompakon tai silmlasit hukkaan päivittäin. Saatan olla viikon ilman tietokonetta tai viikon päivittäin 10h. Saatan tiettyinä aikoina tehdä kaikki läksyt, tai sitten en edes koske koulukirjoihin viikkokausiin. En katso televisiota, mutta pystyn katsomaan elokuvia tai tuotantokausia kaksikin vuorokautta yhtäjaksoisesti. Olen puolissa elämäni jutuissa totaalinen perfektionisti ja pakkomielteinen, lopuille en jaksa tuhlata ajatustakaan. En tunne käsitettä kultainen keskitie. Mutta tällanen mä olen. Rakastan tai vihaan, pääasiassa rakastan.
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger