treenipäiväkirjaa

2014-02-10 04.32.41 1

Uuden viikon alun kunniaks kirjottelen teille vähän mun viime viikon treenikuulumisia! Tosiaan, kuntosalikurssin alettua mun jo tähänastikin korkeella ollut liikuntamotivaationi on jossain aivan uusissa sfääreissä. Mulla on muutenkin vaan neljän palkin jakso, joten kerkeen joskus koulua ennenkin treenaamaan ja aina sitten viimeistään koulun jälkeen. Kokonainen viikko on tullu treenattua Suomen suurimmalla salilla, wsc:llä ja oon ihan umpirakastunut. En tajua miten voin elää sitten kun tää kurssi loppuu. Niisk. Mut asiaan:

2014-02-11 04.04-tile

maanantai: sali - eka päivä uudella salilla. Kierreltiin vähän mestoja ja kokeiltiin uusia laitetuttavuuksia. Ite tein semmosen pikasen käsitreenin ja juoksin juoksumatollakin semmosen pikkulenkin.
tiistai: sali - juoksumatto, ojentajat ja rinta. Oon nyt vihdoin alkanut siis käyttämään juoksumattoa, vaikka sitä inhoonkin. Semmonen vartin juoksu kovalla temmolla saa kyllä hien pintaan paremmin kun mikään.
keskiviikko: 2x sali - hyppytunnilla juoksin salille, vedin reilu tunnin selkätreenin, juoksin takasin kouluun ja takasin salille, jossa vuorostaan reidet ja pohkeet sai kyytiä.
torstai: 2x sali + bodypump - aamulla vuorossa hauikset ja olat, jonka jälkeen käväsin salin saunassa (se fiilis <3) ja koulun jälkeen tapoin aikaa pitkällä juoksutreenillä matolla ja kunnollisella koko kropan venyttelyllä, jonka jälkeen testasin elämäni ensimmäisen lesmills tunnin: bodypumpin ja rakastuin (ja kuolin) kyllä totaalisesti!

2014-02-13 06.04.04 22014-02-12 05.30-tile

Perjantaista sunnuntaihin mun liikunta muodostuikin sitten penkkiurheilusta! Nimittäin olympialaisia on tullu seurailtua tässä vähän enemmän ja vähemmän. Jääkiekko on mulle yks tärkeimmistä lajeista sekä katsoa että pelata itse, joten se on semmonen must juttu. Lumilautailua, alppilajeja, sekä hiihtoa katon myös mielelläni, mutta jotkut curlingit ja kelkkailut jätän kyllä yleensä katsomatta. Mitäs te, onko maistunu treeni vai penkkiurheilu viime viikolla? Vai molemmat :) ?
  2014-02-14 07.55.20 1
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger