vanhoja kuvia

Holaaa! Mun kirjottaminen on tällä hetkellä hankalaa kun en malta pysyä erossa mun maailman parhaasta iltapalasta (maitorahkaa, omenaa, leseitä ja luraus marjakeittoa). Ja kyllä, oon alkanut syömään myös iltapalaa taas. Ja oikeestaan ruoka on maistunut muutenkin tosi hyvin viime aikoina ja tuntuu kuin näin ois jatkunu jo kauan vaikka siitä on alle kaks viikkoa kun viimmeks elin päivän pelkällä kahvilla... Mutta syömisestä joskus toisten lisää...

DSC_0068-tileDSC_0049DSC_0021-tileDSC_0036

Viikonloppuna äiti ja siskot oli tosiaan Vaasassa ja oli superkivaa. Lauantaina käytiin äitin kans hankkimas kaikkee jänskää Fitnesstukulta, jonka myymälä sijaitsee btw Vaasan Palosaarella. Käytiin myös täyttämässä rahka- ja raejuustovarastot, kuten true bodareilla on tapana, heh. Illemmalla käytiin salilla ja uimassa. Uimisesta puheen ollen; siitä on joku puol vuotta kun kävin viimeks uimassa, enkä oo kyllä oikeen koskaan harrastanu sitä säännöllisesti mutta aina silloin tällöin käyn uimassa rintaa kilometrin verran. Uiminen on tosi jees, mut luultavasti uisin joka viikko jos jotenkin pystyisin kuuntelemaan musiikkia samalla, kuten juostessa.

DSC_0073-tileDSC_0039DSC_0041-tileDSC_0054

Sunnuntaina mun ihana serkkuseni, Viivi, täytti 19-vuotta ja käytiin sen kämpillä vähän juhlistamassa, jonka jälkeen porukat lähtikin kotiin ja maanantai kolkutteli ovella. Maanantaita seurasi uusi sali ja uudet kujeet, jeiii! Nyt oon kolmena päivänä treenannut tuola ja, voi luoja, se on kyllä paras! Kunpa vaan ois rahaa käydä sielä tän kurssin jälkeenkin... Muuta en ookkaan sitten oikeen tehny, vähän lueskellut Matkijanärheä ja historian kirjaa (oon oikeesti ihan sairaan innoissani hissan tokakurssista!!) ja jumittanut twitterissä laittoman paljon. Huomenna on penkkarit johon pitäis mennä kuvaamaan ja huomenna on myös mun lempparini... Hauis & rinta -päivä<3 Hejpådig!
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger