treenejäää!

Tajusin just etten oo kirjannut tänne ollenkaan viimeviikkosia treenejä, hupsiis! Ei muutaku here you go!

maanantai: lepo - lintsasin salilta, koska olin just valvonu kaks vuorokautta putkeen. Syyttäkäämme Oscar-gaalaa. Vitutti kyllä kiitettävästi kun en päässyt puntille.
tiistai: spinnbodypump - edelleen heikko olo valvomisesta, joten en tehnyt spinning + bodypumpin lisäks mitään muuta, vaikka suunnitelmissa lukikin toista.
keskiviikko: bodystep + bodypump + spinning - tästäkin päivästä huomaa, että käytän kaikki maholliset ryhmäliikuntatunnit hyväkseni, kun niihin pääsen. Pian ei oo sitä mahollisuutta, jollon alan sitten taas tekemään enemmän normaalia salitreeniä.
torstai: sali (aamu) + sali (ilta) - paitsi tää päivä on joku poikkeuksien poikkeus kun kävin sekä aamulla, että illalla vaan ihan perus salilla. Aamulla tein jalat ja illalla muistaakseni selkää (lol, vissiin dementia iskee).
perjantai: spinnbodypump + bodycombat + bodybalance - hallelujah, oon oikeesti rakastunut tohon combattiin. Niin täydellinen. Pumppi on edelleen mun lemppari, sitten combat ja sitten attack. Ja spinning kans johonkin väliin. Ja balance tekee niin hemmetin hyvää kropalle!!
lauantai: lepo!
sunnuntai: bodypump + sali - sunnuntain kunniaksi viikon neljäs pumppi ja päälle hauikset, ah!

2014-03-05 08.07-horz
oon oikeesti aivan tajuttoman rakastunut spinningiin ! Etenkin spinnbodypumppiin, jossa puolen tunnin spinningin jälkeen vedetään vielä 45min pumppi.

2014-03-06 11.42.31 2
wnd reisi/sääri -kehitystä

2014-03-06 11.05.20 1
ja kintun toiseltakin puolelta

2014-03-06 10.54-horz
olin ekaa kertaa ikinä julkisella paikalla noissa mustissa shortseissa. Jotenki noi adidaksen pökät on enemmän se mun juttu.

2014-03-06 08.38.51 2
lempisafkaa jossei puuroo lasketa.

2014-03-07 03.00-horz
booty poseeeeee !!
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger