music in my soul

a8 a5a18a9-tile a7a15a17 a6a12a19a10-tilea11a13a14

Mun ja siskon kuvailuja VIIME SYKSYLTÄ. Herranjumala, jääny jonnekki arkistojen pohjalle totaalisesti. Aattelin nyt julkasta nää kun mun Afrikka päiväkirjat jäi Vaasaan kun tulin käymään kotona pikasesti. Postauksia Sierra Leonen matkasta on siis tulossa paaaljon lisää vielä :) ! Mitä tyypit kuuluu, onko kesänen fiilis? Mulla nimittäin on! (Koulu ei jaksata, eh) Aurinko paistaa, on lämmin ja oon jotenkin pirtee olo ollut tässä pari päivää. Kävin jopa ostamas shortsit ja uimashortis tänään, tässä kesää ootellessa! Mun kesätyö haaveet taitaa jäädä tänä kesänä haaveeks... Oonko ainoo joka ei oo päässyt minnekkään!? No mut kesästä on varmaan tulossa mahtava, oli töitä tai ei!
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger