12 hyvää asiaa just nyt

DSC_0305
1. Oma äiskä, äitienpäivä ja sen ympärillä koko perhe ja yhessä vietetty sunnuntai.

DSC_0300
2. Conchita Wurst. En tiedä kuinka tiivistäisin sanoihin sen kuinka ilonen ja ylpeä oon hänestä. Oon aivan myyty ja rakastunut. Ansaitsi voittonsa, todellakin. Oon myös tosi iloinen Suomen sijotuksesta, hyvä pojat! Ootte ihanimmat.

DSC_0197
3. (kuva yllä) Äiti edelleen, ja se kun se yrittää pelastaa mun lukio-opinnot vissiin. Jaksaa ainakin lukea.

DSC_0276-tile
4. 34 päivää seuraavaan ulkomaille lähtöön. Kerron joskus lisää, hihihiiii.

DSC_0235
5. Pidettiin Mikaelin kanssa yhteissynttärit lauantaina ja näin pitkästä aikaa monia Alavutelaisia kaiffareita ja oli himo hauskaa ja ihanaa ja mahtavaa. Ootan kesää kun kerkee olee kotikaupungissa enemmän ja näkemään kaikkia!

DSC_0268
6. Sain vihdoin edellisen koeviikon kokeet tehtyä. Olisin saanut muuten jo pari viikkoa sitten, mutta tyrin iloisesti psykologian ja uusin sen sitten tossa torstaina. On niin helpottunut olo kun on kaikki rästissä olleet jutut tehtynä nyt, kun en tosiaan Afrikan reissultani ollut kokeita koeviikolla tekemässä. Nyt sitten venaan numeroita... ja vähän yli viikon päästä alkavaa uutta koeviikkoa...

DSC_0203-tile
7. Dan Brown. Voisin kirjoittaa romaanin siitä kuinka paljon rakastan tota ihmistä. Käsittämätön kirjailija. Oon myös satavarma, että osaan sekä Enkelit&Demonit että Da Vinci -koodi leffat sanasta sanaan ulkoa. Just nyt luen vaihteen vuoksi Da Vinci -koodia, ja se on taas kerran aivan yhtä jännittävää.

DSC_0230
8. Frozenin soundtrack, joka on ainoo mitä kuuntelen One Directionin ja 5sossin lisäks nykyään. Itseasias äsken taisin kuunnella kolmisen tuntia Conchita Wurstia.

DSC_0248
9. Oon tosissani alkanut nyt kipeilystä parantumisen jälkeen juoksentelemaan. Tällä viikolla alottelin ihan kevyillä viiden kilsan lenkeillä, joita oon vetässyt tossa neljänä päivänä. Salilla en oo käynyt pariin viikkoon, enkä ennen koulun loppua käykkään. Yritän kerätä itteni ja ajatukseni, ja muutenkin keskittyä näillä näkymin kokonaan pelkästään juoksuun kesällä. Mulla on pieniä tavotteitakin jo.

DSC_0220-tile
10. Tähänkin aiheeseen palaan vielä joskus enemmän, mutta asiahan on nyt niin, että mulla ei oo enää instagramia - tai on, en vaan pysty päivittämään sitä. Monien muuttujien tuloksena mulla ei nyt enää ole päälle viiden huntin älyluuria, ei tosiaankaan. Mun elämä on siis heittänyt kuperkeikan kun ig poistui siitä ja näin hetken aikaa oltuani ilman sitä, voin rehellisesti sanoa että mun on parempi ilman.

DSC_0291
11. Sen myötä, että en koko ajan kuvaile ja muokkaile kännykällä nykyään, mun kuvaus- ja postaamisinto on noussu ihan uusiin sfääreihin. Haluun ja yritän palata siihen, että oikeasti nään vaivaa kuvien ja julkaisujen eteen, eikä kaikki oo viidessä sekunnissa internetissä lyhyine kuvateksteineen ja hashtageineen. Haluan löytää sen aidon ja alkuperäisen bloggaamisen ilon, kun tekstiin ja kuviin paneutuu kauaksi aikaa. (En kuitenkaan millään tapaa halveksu instagramia ym ja niiden käyttäjiä, ei se multa pois ole)

DSC_0297
12. Mun elämä tällä hetkellä. Se on hyvä asia just nyt. Oon oikeasti innoissani joka ikisestä päivästä. Oon ollut viime viikot yks tunnealojen sekamelska, mutta nyt mulle tuntuu vakiintuneen tällanen ikuinen virne naamaan kun oikeasti herään hymyillen ja odotan innolla tulevaa päivää. Aurinko paistaa ja kaikki on jees.
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger